طعم شیرین کتابخوانی در رمضان

قم (پانا) - در هفته اخیر به سبب درخواست و مطالبه دانش آموزان و طلاب از مسئولین کتابخانه عمومی مرکز بررسی‌های اسلامی پردیسان برای باز بودن کتابخانه در ساعات پس افطار این تصمیم نهایی شد.

کد مطلب: ۹۱۲۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد

کتابخانه آیت الله خسرو شاهی که از مهر ماه سال 1394 در اختیار مردم پردیسان قرار دارد در دو شیفت صبح برای استفاده بانوان و بعد از ظهر ها در اختیار برادران قرار دارد که پس از نظر خواهی از مراجعه کنندگان این کتابخانه برای راحتی روزه داران در ماه مبارک رمضان در شیفت شبانه از ساعت 22 الی 1 بامداد به روی مردم پردیسان باز است.

لازم به ذکر است که کتابخانه عمومی مرکز بررسی های اسلامی در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع با چهار هزار متر مربع زیربنا در چهار طبقه طراحی شده است و دارای مخزن کتاب با ظرفیت ۱۰۰ هزار جلد کتاب در حدود ۵۰۰ متر مربع، سالن اجتماعات با ظرفیت ۱۵۰ نفر در ۲۰۰ متر مربع، سالن مطالعه آقایان با ظرفیت اولیه ۱۶۰ نفر با حدود ۳۲۰ متر مربع، سالن مطالعه بانوان با ظرفیت ۱۶۰ نفر در بیش از ۳۲۵ متر مربع، محوطه انتخاب کتاب ۴۰ متر مربع، محوطه سمعی و بصری ۶۰ متر مربع و مخزن نشریه ها و کتاب های مرجع با مخزن باز موقت با ظرفیت ۱۵ هزار جلد کتاب در حدود ۸۰ متر مربع است.

کتابخانه عمومی مرکز بررسی های اسلامی در منطقه پردیسان (منطقه ۸ شهرداری قم) در بلوار شهید احمد کوچکی، خیابان شهید رودکی برای استفاده عموم قرار دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار