رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در اراک:

ولایت فقیه بزرگترین نعمت نظام انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری پانا: رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: ولایت فقیه و رهبری مقام معظم رهبری بزرگترین نعمت نظام انقلاب اسلامی ایران است.

کد مطلب: ۹۱۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در گردهمایی پیشکسوتان جبهه و شهادت در پادگان امام علی(ع) شهرستان اراک افزود: امام خمینی(ره) نیز نعمت ارزشمند دیگری بود که خداوند متعال پس از تحمل سال ها ظلم و ستم شاهنشاهی آن را نصیب مردم ایران نمود.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: بدون شک انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) پیروز شد و هم اکنون نیز با درایت و رهبری مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) هدایت می شود.

وی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس که اوج این رهبری های مدبرانه می باشد، شاهد از خودگذشتی ها و رشادت های غیور مردان ایران زمین هستیم که با وجود سربازانی با ایمان توانستند در برابر دنیای کفر و ظلم بایستند.

نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان ساخت: شهیدان گرانقدر با ایثار و فداکاری خود توانستند نهال انقلاب را به ثمر بنشانند و آزادی و استقلال را به ارمغان بیاورند، به همین دلیل ملت ایران همواره مدیون خون آنهاست.

گفتنی است در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمدی به همراه عباسیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی،حجت السلام دلاوری سرپرست اوقاف شهرستان اراک و حجت السلام حسینخانی مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی مزار شهدای اراک را غبارروبی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار