رئیس دفتر رهبر انقلاب: مردم خوزستان در سیل اخیر نمره قبولی را از خدا گرفتند

تهران (پانا) - رییس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که مردم خوزستان از هشت سال دفاع مقدس سربلند بیرون آمدند گفت: سیل در این استان نیز یک امتحان الهی بود که مردم این خطه با تمام وجود تلاش کردند و از این امتحان پیروز بیرون آمده و نمره قبولی از خدا گرفتند.

کد مطلب: ۹۱۲۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس دفتر رهبر انقلاب: مردم خوزستان در سیل اخیر نمره قبولی را از خدا گرفتند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی در سخنرانی پیش از نماز جمعه این هفته اهواز در مصلی مهدیه این شهر با بیان این که این امتحان الهی همچنان ادامه دارد اظهار داشت: آیت الله جزایری با رهبری مردم در طول سیل اخیر کار هدایت و وظیفه پدری را به نحو احسن انجام دادند.

وی با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان بیان کرد: این ماه فرصت نیایش و استغفار و همچنین ماه استفاده از برکات شب قدر است، رسول خدا(ص) در پاسخ به پرسشی درباره بهترین عمل در این ماه برای نزدیک شدن به خداوند فرمود بهترین عمل دوری از گناه و نافرمانی و معصیت است.

رییس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به حضور حجت الاسلام موسوی فرد در اولین نماز جمعه اهواز به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید اهواز گفت: عنوان نمایندگی ولی فقیه در استان عنوانی است که شرایط و مسئولیتهای زیادی را بر عهده ایشان می گذارد. حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد چهره ای شناخته شده با سوابق طولانی در خرمشهر است وی انسانی ساده زیست، متعصب در دین و پایبند به واجبات خدا و با مردم خوش برخورد و متواضع است.

محمدی گلپایگانی استان خوزستان را استانی با اهمیت خواند و گفت : آیت‌الله موسوی جزایری نماینده پیشین ولی‌فقیه در خوزستان نزدیک به نیم قرن به امور مردم رسیدگی کرد و هر کجا که لازم بود حضور داشت و همواره در منزل وی روی مردم باز بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار