پایان چهاردهمین دوره مسابقات قرآن ،عترت و نماز فرهنگیان خراسان رضوی

مشهد(پانا) : چهاردهمین دوره مسابقات قرآن ،عترت و نماز فرهنگیان خراسان رضوی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان به پایان رسید.

کد مطلب: ۹۱۲۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
پایان چهاردهمین دوره مسابقات قرآن ،عترت و نماز فرهنگیان خراسان رضوی

قاسم علی خدابنده در این مراسم گفت:آیت الله مطهری استاد و مفسر راستین قرآن کریم بود که مشکلات روز جامعه را می شناخت و با تحلیل این مسائل و مشکلات باعث روشنگری و هدایت بسیاری از جوانان بود.آیت الله مطهری در آثار خود در حوزه کودکان همچون یک نویسنده کودک و در آثار فلسفی خود همچون یک فیلسوف بزرگ نوشته است.

وی با بیان اینکه فرهنگیان در طول چهل سال اخیر در تمام فرآیندهای سیاسی،اجتماعی نقش مهم و تاثیر گذار داشته اند، افزود:در بیانیه گام دوم تاکید مقام معظم رهبری بیش از همه بر جوانان است،لذا معلمان در تحقق اهداف آن نقش مهمی بر عهده دارند.

خدابنده گفت: معلمین و فرهنگیان باید هم عامل به قرآن باشند هم آموزش ببیند و هم آموزش دهند چراکه اگر دانش آموزان ببینند ما معلمان به قرآن عمل می کنیم به ما اقتدا خواهند کرد و این بهترین شیوه برای آموزش علمی و عملی قرآن کریم است. تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم بایستی از کلاس های درس آغاز شود.

علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در ابتدای این مراسم ضمن تبریک هفته معلم گفت: خراسان رضوی با بیش از ۲۵۰ هزار دانش آموز حافظ جز سی قرآن کریم بالاترین آمار را در این زمینه در کشور دارد که این نتیجه تلاش ها و همت معلمان عزیز در مدارس استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار