در گفت و گو با پانا

معاون سیاسی استانداری مازندران: روابط بین الملل در پیشبرد اندیشه های فرهنگی ایران تاثیرگذار است

تهران (پانا) - معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در حاشیه بازدید از نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش با حضور در مجتمع فرهنگی سینمایی وارش، روابط بین الملل در پیشبرد اندیشه های فرهنگی ایران تاثیرگذار دانست.

کد مطلب: ۹۱۲۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی استانداری مازندران: روابط بین الملل در پیشبرد اندیشه های فرهنگی ایران تاثیرگذار است

حسین حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران درگفت و گو با پانا درباره روند برگزاری این رویداد مهم فرهنگی گفت: با توجه به تعویق چهار ساله در برگزاری نهمین دوره از جشنواره بین المللی فیلم وارش، موفقیت و استقبال خوب از این جشنواره بیش از انتظار ما بوده است و این مهم بر اهمیت جایگاه فرهنگ و هنر تاکید دارد. بدین ترتیب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، سیاست گذاری و پیگیری جدی این رویداد مهم فرهنگی را برعهده داشته است.
وی افزود: ما در راستای معرفی و بهبود آداب و رسوم بومی و فرهنگ عامه به فعالیت های فرهنگی عمیق و گسترده ای نیاز داریم تا با ایجاد محیطی شاداب، در تامین نشاط و امنیت اجتماعی مردم تا حد ممکن تاثیرگذار باشیم. این در حالی است که جشنواره های بومی و محلی فرصت مناسبی است تا از دریچه سینما و فیلم، برای بیان سیاست ها و اندیشه ها استفاده شود زیرا این فضا از قابلیت ها و ظرفیت های بالایی برای تاثیرگذاری برخوردار است .
حسن نژاد خاطر نشان کرد: استقبال شرکت کنندگان از نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش و مجموعه فیلم های نمایش داده شده در این رویداد نسبت به دیگر جشنواره ها بسیار خوب است. این در حالی است که سیاستگذاری های درستی در این مجموعه انجام شده و جای تقدیر بسیار دارد.
وی عنوان کرد: اساسا هرگونه گفت و شنودی بین افراد در این جشنواره می تواند به تامین و شناخت مخاطب کمک کند و فیلم به عنوان یک فرصت طلایی شرایطی را برای شناخت ما از هویت فرهنگی کشورهای دیگر فراهم می کند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران ضمن ابراز خشنودی از مشارکت کشورهای دیگر در این جشنواره و پیشبرد اهداف فرهنگی در سطح بین الملل، بیان کرد: پیشبرد اهداف جشنواره در سطح بین الملل، نقطه آغازی برای تعاملات فرهنگی بوده و قطعا به تعامل بین ایران با سایر کشورها و بهبود ارتباطات فرهنگی کمک می کند.
وی در پایان گفت: جشنواره بین المللی فیلم وارش رویدادی بسیار تاثیرگذار، ماندگار و در عین حال نشان دهنده مدیریت خوب مدیران و دست اندکاران آن است.
نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش با معرفی برگزیدگان در مجتمع فرهنگی سینمایی وارش جمعه 13 اردیبهشت ماه به کار خود پایان می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار