پیام مشترک فرماندار و امام جمعه اسلامشهر به مناسبت گرامیداشت هفته معلم

اسلامشهر(پانا) - فرماندار شهرستان اسلامشهر و نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید استاد مرتضی مطهری هفته معلم را تبریک گفتند.

کد مطلب: ۹۱۲۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام مشترک فرماندار و امام جمعه اسلامشهر به مناسبت گرامیداشت هفته معلم

متن پیام مسعود مرسلپور و حجت الاسلام نوروزی به شرح ذیل است:

روز معلم فرصتی برای ارج نهادن به زحمات تمام کسانی است که در عرصه تعلیم و تربیت با جان و دل همت گمارده و با درک و شناخت درست از رسالت سنگین خود، به آموزش نسل آینده ساز می پردازند.

درود می فرستیم به روح معلم بزرگ انقلاب اسلامی، عالم باتقوا و دانشمند فرزانه علامه شهید استاد مرتضی مطهری که مظهر فداکاری و مجاهدت در راه اسلام و ملت است، شخصیتی که امام راحل(ره) او را پاره تن خود نامیدند و بارها بر اسلام شناسی و اندیشه‌های والای وی صحه گذاشتند.

به راستی ظرافت و زیبایی کار معلمان در عرصه تعلیم و تربیت ستودنی و تعظیم در مقابل عظمت، شکوه و گرانمایگی این قشر خدوم و پرتلاش برای آحاد جامعه اسلامی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و بدون تردیدهر تلاشی که در راه اعتلای تعلیم و تربیت کشور صورت گیرد نقش سازنده‌ای در شکل‌گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین خواهد داشت و در نزد خداوند متعال از ارج و ارزش شایسته‌ای برخوردار است.

لذا بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید استاد مرتضی مطهری فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت روز معلم را به معلمان، مربیان، دبیران، آموزگاران، اساتید، فرهنگیان و معلمان بازنشسته شهرستان اسلامشهر تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق هر چه بیشتر این عزیزان را مسئلت می نماییم.

/خبرنگار: فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار