تجلیل از 53 معلم برتر گیلانی

رشت (پانا)-مراسم تجلیل از ۵۳ معلم برتر گیلانی امروز ( ۱۲ اردیبهشت ) همزمان با روز معلم در مجتمع فرهنگیان دهکده ساحلی بندرانزلی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۲۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از 53 معلم برتر گیلانی

نادر جهان آرای امروز(پنج‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت) در حاشیه همایش تجلیل از معلمان گیلانی با اشاره با دیدار معلمان نمونه با رهبر معظم انقلاب گفت: فرمایشات رهبری بسیار دلگرم‌کننده و نویدبخش بود و تاکیدات ایشان می‌تواند بهترین رهنمود در تحقق سند تحول بنیادین باشد.

وی با اشاره به تاکیدات رهبری به مهارت‌آموزی تصریح کرد: برای اولین بار در گیلان دوره‌‌های آموزشی«ایران مهارت» برای دوره اول متوسطه با محوریت مدارس محروم برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم گفت: همزمان با گرامیداشت هفته معلم برنامه‌های مختلفی از سوی آموزش و پرورش به‌منظور تکریم معلمان تدارک دیده شده است.

جهان آرای با اشاره به تجلیل از ۵۳ معلم برتر استان اعلام کرد: تجلیل از بازنشستگان فرهنگی، برگزاری دوره ضمن خدمت برای فرهنگیان، برگزاری مراسم یادبود فرهنگیان متوفی در مسجد قدس رشت از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این ایام است.

وی با بیان اینکه ۲۶ هزار و ۹۴۳ نفر در آموزش و پرورش استان اشتغال دارند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۷ هزار و 2۶۰نفر در مدارس تدریس می‌کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار