مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

از هزار و ۴۰۰ معلم در قم تجلیل می‌شود

قم (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با بیان این که ار هزار و 400 معلم به همراه خانواده آن‌ها به مناسبت هفته معلم در مدارس دولتی و غیرانتفاعی استان قم تجلیل می‌شود، گفت: نزدیک به 780 هزار نفر از جمعیت یک میلیون و 350 هزار نفری استان قم به صورت مستقیم و غیرمستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط هستند.

کد مطلب: ۹۱۲۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
از هزار و ۴۰۰ معلم در قم تجلیل می‌شود

حمیدرضا شیخ‌الاسلام صبح امروز در دیدار بهرام سرمست استاندار و مسئولان، معاونان و معلمان اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به آغاز هفته معلم در سالروز شهادت شهید مطهری اظهار کرد: آموزش و پرورش استان قم با ۲۵۵ هزار دانش‌آموز در سطح استان، نزدیک به ۲۴ هزار نیروی فرهنگی که بیش از ۱۶ هزار نفر از آن‌ها اکنون شاغل و باقیمانده بازنشسته هستد، جامعه مخاطب گسترده‌ای را به خود اختصاص داده است.
وی اضافه کرد: ما دستاوردهایی فعلی نظام اسلامی در بخش‌های مختلف از جمله علمی و نظامی را مدیون آموزش و پرورشی هستیم که به تربیت نیروهای توانمند در این کشور پرداخته است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم به اهمیت اجرایی شدن سند تحول آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: این سند باید در مدارس عملیاتی شود به همین علت برنامه‌های راهبردی را با محوریت مدارس دنبال می‌کنیم.
وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها باید به کمک آموزش و پرورش بیایند، تصریح کرد: نزدیک به ۷۸۰ هزار نفر از جمعیت یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفری استان قم به صورت مستقیم و غیرمستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط هستند و با افزایش مشکلات اقتصادی بیشترین فشار را آموزش و پرورش متحمل می‌شود چراکه بیش از هزار و ۴۰۰ مدرسه در سطح استان قم داریم که باید هزینه‌های آن‌ها تامین کنیم.
شیخ‌الاسلام با بیان اینکه هزار و ۴۰۰ معلم به همراه خانواده آن‌ها به مناسبت هفته معلم در مدارس دولتی و غیرانتفاعی استان قم تجلیل می‌شوند، مطرح کرد: در هفته معلم برنامه‌های مختلفی درنظر گرفته شده که با مشارکت بخش‌های مختلف دنبال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار