جلوگیری از تعطیلی 181 شرکت و واحد تولیدی در مازندران

ساری (پانا) - با اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران، در سال گذشته از تعطیلی 181 شرکت و واحد تولیدی جلوگیری شد.

کد مطلب: ۹۱۲۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
جلوگیری از تعطیلی 181 شرکت و واحد تولیدی در مازندران

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی تقوی فرد رئیس کل دادگستری مازندران در این خصوص با ارائه آماری از عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سال 1397 افزود: در این مدت 416 پرونده به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران وارد و از این تعداد 318 پرونده مختومه شده است.

رئیس شورای قضایی استان مازندران ادامه داد: در سال گذشته 190 جلسه برای حل مشکلات شرکت ها و واحدهای تولیدی استان مازندران برگزار شد که حاصل آن 177 مصوبه و جلوگیری از تعطیلی 181 شرکت و واحد تولیدی بود.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان قرار دارد و بر حمایت از تولید تاکید داریم که در این راستا موضوعات مختلفی در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از سوی سرمایه گذاران مطرح و در خصوص رفع موانع و مشکلات آنان تصمیم گیری شده است.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مازندران با بیان اینکه بر اساس منویات مقام معظم رهبری تمام اجزای نظام باید برای تحقق رونق تولید تلاش کنند، اظهارکرد: اجازه نمی‌دهیم تولید و صنعت به دلیل مشکلات بانکی در مازندران تعطیل شود و بر این مساله تاکید داریم.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد با اشاره تاثیرگذاری دستگاه قضایی در حمایت از صنعت، خاطرنشان کرد: متولی صنعت و تولید فقط دولتها و بخش خصوصی نیستند بلکه همه در این امر مهم وضروری باید همکاری کنند که در همین راستا اقتصاد مقاومتی در مجموعه دستگاه قضایی کشور تشکیل و به استان‌ها ابلاغ شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار