رئیس سازمان بسیج سازندگی استان:

۳۵۰ بسیجی و پاسدار استان سمنان به روستای سیل‌زده چم مهر لرستان اعزام شدند

سمنان (پانا) - رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از اعزام ۳۵۰ نفر از بسیجیان و پاسداران استان سمنان در روستای چم مهر شهرستان پل‌دختر از توابع استان لرستان خبر داد و گفت: جهادگران سمنانی تا ۱۰ روز دیگر در لرستان باقی می‌مانند.

کد مطلب: ۹۱۲۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
۳۵۰ بسیجی و پاسدار استان سمنان به روستای سیل‌زده چم مهر لرستان اعزام شدند

جبار دوست محمدیان رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده بعد از اعزام و امدادرسانی جهادگران سمنانی در شهرستان پل‌دختر با توجه به حجم شدید مشکلات در روستای چم مهر از توابع این شهرستان در این شهرستان حضور یافتیم.

وی بیان داشت: در حال حاضر مدت 10 روز است که حدود 350 نفر از بسیجیان و پاسداران سپاه قاﺋم آل محمد(عج) استان سمنان در روستای چم مهر حضور یافته‌اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به اقدامات انجام‌شده در این روستا ازجمله خاک‌برداری و آواربرداری عنوان کرد: حضور جهادگران سمنانی در چم مهر تا 10 روز دیگر نیز ادامه دارد.

دوست‌محمدیان افزود: با تلاش بی‌وقفه این جهادگران و امدادگران تاکنون اقدام به باز کردن مسیرهای مسدود شده با استفاده از امکانات موجود و ماشین‌آلات در اختیار کرده‌اند.

وی بیان داشت: روستای چم مهر لرستان برخوردار از یک هزار و 700 نفر جمعیت است که متأسفانه خانه و کاشانه اغلب ساکنانش بر اثر سیل تخریب‌شده و قابل سکونت نیست.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: مردم سیل‌زده این روستا خسارات فراوانی را متحمل شده‌اند و بسیاری از لوازم‌خانگی خود را ازدست‌داده‌اند و باید گفت در حال حاضر با مشکلات فراوانی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و تا بازگشت روال عادی زندگی در این منطقه راهی طولانی باقی‌مانده است.

دوست‌محمدیان از تمام مردم نوع‌دوست استان سمنان که در همه زمان‌ها یاری خود را در شرایط سخت به مردم محروم به اثبات رسانده‌اند؛ می‌خواهیم برای کمک به هم‌وطنان خود به پایگاه‌ها و مساجد محل خود مراجعه کنند تا هر چه سریع‌تر مشکلات مردم مناطق سیل‌زده کشورمان به‌ویژه مردم روستای چم مهر مرتفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار