برگزاری پیش اردوی دانش آموزان عضو تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی اردبیل

اردبیل (پانا) - پیش اردوی آمادگی دانش آموزان پسر عضوتشکیلات پیشتازان استان جهت حضور در اردوی سازمان دانش آموزی کشور، با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۲۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پیش اردوی دانش آموزان عضو تشکیلات  پیشتازان سازمان دانش آموزی اردبیل

در برنامه پیش اردوی انتخابی دانش آموزان عضو تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی اردبیل که در اردوگاه مقدس اردبیلی برگزار شد، معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل با اشاره به اهمیت برگزاری اردوها توسط سازمان دانش آموزی اظهارداشت: دانش آموزان بویژه اعضای تشکیلات دانش آموزی (پیشتازان) با شرکت در برنامه ها واردوهای آموزشی ضمن افزایش خودسازی معنوی و کسب مهارت های اجتماعی ،درآینده افرادی مسئولیت پذیرخواهند بود.

غلامحسن خلیلی موسوی با بیان این که از 6 ساحت تعلیم و تربیت که در سند تحول بنیادین آمده است فقط یکی از آنها در درون مدرسه و کلاس محقق می شود، بیان داشت: 5 ساحت دیگر که منجر به تربیت و حیات طیبه دانش آموزان می شود در خارج از مدرسه و در اوقات فراغت صورت می گیرد .
او تصریح کرد: وقتی به معنای کامل تعلیم و تربیت اتفاق می افتد که دویال آموزش و تربیت در کنار هم رشد کنند و مسئولان فرهنگی نیز تلاش دارند که این تعادل را برقرار کنند .
معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خطاب به اعضای پیشتازان ومربیان ومدرسان سازمان دانش آموزی استان اظهار کرد: امروز آموزش و پرورش به انسان های کارآمد نیاز دارد و سازمان دانش آموزی به عنوان یکی ازمهمترین متولیان امر تربیت می خواهد این رسالت را به بهترین شکل ممکن به انجام برساند .

مسئول شعبه تامین اجتماعی شهرستان اردبیل نیز ضمن تشکر از همکاریهای تنگاتنگ اداره کل آموزش وپرورش وسازمان دانش آموزی استان دراجرای برنامه طرح گردشگری دانش آموزی به منظور بازدید دانش آموزان از شعب تامین اجتماعی، به تفصیل در خصوص اهداف و برنامه های سازمان تامین اجتماعی سخن گفت.

در ادامه برنامه از مربیان منتخب مناطق ونواحی ومدرسان سازمان دانش آموزی با اهدای لوح وهدایایی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار