برگزاری پیش اردوی اعضای پیشتازان دراستان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل از برگزاری پیش اردوی اعضای پیشتازان این استان به تفکیک دختر وپسر دراردوگاه مقدس اردبیلی این استان خبرداد.

کد مطلب: ۹۱۲۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پیش اردوی  اعضای پیشتازان دراستان اردبیل

پرویز اصغری در حاشیه برگزاری اردوی آمادگی اعضای پیشتازان در مصاحبه با خبرنگار پانا دراردبیل با اشاره به اینکه اصل تربیت اجتماعی بعنوان یکی از شاخص های مهم در فرایند تربیت اجتماعی کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان است، گفت: سازمان دانش آموزی بعنوان نهادی تربیتی است که مهمترین ماموریت خود را تربیت اجتماعی دانش آموزان بر پایه تعالیم دینی و مکتب قرآن و اهل بیت(ع) می داند.

او تربیت اجتماعی صحیح دانش آموزان را نیازمند مربیانی توانمند، ماهر، بانشاط و خودساخته دانست و اظهار کرد: فعالیت های گروهی در اردو از جذاب ترین ابزاری های کسب مهارت اجتماعی است و لذا اردوی آمادگی به منظور آشنایی بیشتر اعضای تشکیلات دانش آموزی پیشتازان با آموزشهای تشکیلاتی و مهارتی و کسب آمادگی کامل جهت شرکت در اردوی ملی برگزار می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان ادامه داد: ایجاد زمینه مشارکت برای بروز خلاقیت و نوآوری در دانش آموزان، ایجاد نشاط و بهداشت روانی و جسمانی در محیط اردو با استفاده از ابزار تربیتی مناسبت و بروز و ارتقاء دانش مهارتی و اجتماعی دانش آموزان بر پایه تربیت اسلامی و انتقال همسالان وخانواده ها از جمله اهداف برگزاری اردوی ملی است.

اجرای مهارت های اجتماعی با رویکرد تربیت اسلامی، گره زنی، مخابره با پرچم، چادرزنی و آموزش کمک های اولیه و سایر برنامه ها از جمله مواردی بود که در اردوی دو روزه سازمان دانش آموزی اردبیل به تفکیک دختران وپسران در دو روز متوالی در اردوگاه مقدس اردبیلی مرورشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار