سه منتخب فرهنگیان در شورای عالی آموزش و پرورش چه کسانی هستند

تهران (پانا) - ستاد راهبری انتخابات تعیین نمایندگان فرهنگیان در شورای عالی آموزش و پرورش طی اطلاعیه شماره ۲۱ اسامی منتخبین فرهنگیان در این شورا را معرفی کرد.

کد مطلب: ۹۱۱۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
سه منتخب فرهنگیان در شورای عالی آموزش و پرورش چه کسانی هستند

به گزارش مرکز ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، در مرحله دوم انتخابات تعیین نمایندگان شورای عالی آموزش و پرورش پس از اتمام سخنرانی نمایندگان و بیان برنامه‌های مدنظرشان، رای گیری نهایی صورت گرفت و سه نماینده فرهنگیان در شورای عالی انتخاب شدند.

نمایندگان این انتخابات که در مرحله اول در رای گیری استانی و به صورت انتخابات الکترونیک انتخاب شده بودند، در روزهای نهم و دهم اردیبهشت ماه در تهران، در مرحله دوم این انتخابات شرکت کردند و از بین ۱۶۲ نفر از نمایندگان مرحله اول، کاندیداهای مرحله دوم این انتخابات به ارایه دیدگاه‌ها، نظرات و برنامه‌های خود در صورت رای آوردن و حضور در شورای عالی آموزش و پرورش پرداختند که از بین آنها باید یک نفر از مقطع دبستان، یک نفر مقطع متوسطه اول و یک نفر مقطع متوسطه دوم باشد. همچنین از بین سه نفر نهایی حتما باید یک نفر از منتخبین زن باشد که بر اساس شیوه نامه انتخابات نحوه تعیین یک نفر نماینده زن مشخص شده بود.

منتخبان مرحله اول این انتخابات عصر روز سه شنبه پس از اتمام سخنرانی کاندیداها، رای گیری را انجام دادند و سه نفر نمایندگان فرهنگیان در شورای عالی آموزش و پرورش را انتخاب کردند.

متن اطلاعیه ۲۱ ستاد راهبری انتخابات تعیین نمایندگان فرهنگیان در شورای عالی آموزش و پرورش به شرح زیر است:

«ضمن قدردانی از تمامی فرهنگیان و منتخبین محترمی که با مشارکت و حضور خود، وزارت آموزش و پرورش را در برگزاری دو مرحله انتخابات « جهت تعیین نمایندگان معلمان و مدیران مدارس برای عضویت در شورای عالی آموزش و پرورش» یاری نموده اند؛ به اطلاع کلیه فرهنگیان می رساند مرحله دوم این انتخابات در روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ 9 و10/02/1398 در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار و در پایان با آرای مستقیم 162 منتخب مرحله اول، اسامی برگزیدگان نهایی مطابق ذیل اعلام می‌شود :
1- آقای جواد نوبختی از استان آذربایجان شرقی برگزیده دوره ابتدایی
2- حبیب ا..گودرزی از استان اصفهان برگزیده دوره متوسطه اول
3- خانم مریم رنگ آمیز طوسی از استان خراسان رضوی برگزیده دوره متوسطه دوم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار