معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: تربیت مهم ترین عنصر در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

یاسوج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی، تربیت را مهم ترین عنصر در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان کرد.

کد مطلب: ۹۱۱۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: تربیت مهم ترین عنصر در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

سید بهاء الدین ملک حسینی عصر امروز در همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و اولیاء دانش آموزان در سالن شهید ایزدپناه یاسوج برگزار شد با تبریک آغاز هفته معلم اظهار کرد: بزرگان تعلیم و تربیت و اندیشمندان معتقداند که تربیت معقوله پیچیده ای است و آن را از اداره کردن حکومت هم سخت تر می دانند.زیرا متغیرهای تربیت پیچیده تر از متغیرهای حکومت است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر سه نهاد آموزش و پرورش، خانواده و جامعه با هم هماهنگ نباشند قطعا آموزش و پرورش به عنوان نهاد عمومی و رسمی تعلیم و تربیت نخواهد توانست به اهداف تربیتی سند تحول بنیادین یعنی آموزش برای تربیت دست یابد.

او گفت: مدیر مدرسه، کادر مدرسه، دانش آموز، فضای فیزیکی، محتوای مدرسه (اهم از کتاب ها، برنامه ها، سخنرانی ها و برخوردها) و خانواده شش عنصری هستند که در مدرسه باید با هم هماهنگ باشند تا بتوانیم به تربیتی که مد نظر سند تحول بنیادین است دست یابیم.

ملک حسینی با بیان اینکه باید به مسائل تربیتی اهمیت بدهیم افزود: متاسفانه الان دغدغه همه مسؤلین و خانواده ها این است که دانش آموز در کنکور چه رتبه ای کسب می کند و در چه رشته ای قبول می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار