نمایش « گامبالوس و لاغروس » روی صحنه نیشابور

نیشابور (پانا ) - نمایش شاد « گامبالوس و لاغروس » به نویسندگی هنرمندان جوان تئاتر نیشابور در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به روی صحنه رفت.

کد مطلب: ۹۱۱۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
نمایش « گامبالوس و لاغروس » روی صحنه نیشابور

مسئول دبیرخانه شورای نظارت برنمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهارکرد: تاتر نیشابور تاکنون با تکیه بر فرهنگ و ادبیات غنی توانسته است آثاری در خورشان و فاخر را تولید و عرضه نمایندتا گواه این مدعا باشد که هنر نیشابور در کشور دارای جایگاه و شأن والایی است و نمایش شاد « گامبالوس و لاغروس » نیز که توسط کروه تاتر افرا تولید شده در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به روی صحنه رفت.

حمید رضا آتشی افزود : نمایش شاد « گامبالوس و لاغروس » به نویسندگی علیرضا منفردی و کارگردانی سعید لطف آبادی هنرمندان جوان تئاتر نیشابور که در این نمایش بازیگران صاحب نام نیشابوری: جلال گداخته، فرزانه فرهمند، پوریا رضوی پور،علیرضا منفردی به ایفای نقش پرداخته اند و میترا انسان، حمید بیضایی به عنوان عوامل اجرایی همکاری دارند.

وی به داستان این نمایش اشاره کرد و یادآورشد :این نمایش شادوتخیلی به داستان دوسیارک اشاره دارد که با طلسم دوستی ومهربانی از چنگال جادوگران دور مانده اند وپس از هزار سال جادوگری سعی در شکستن این طلسم دارد .

آتشی خاطر نشان کرد:گروه تاتر افرا تاکنون نمایشهای مختلفی را به روی صحنه برده است که ازآن جمله نمایش های «شب هزارویکم،طربخانه،دیوقصه ها،مونس،قهوه قجری،عموهاشم ،اشباح ، از پنجره های باز برایم آواز بخوان و مضحکه دربار » از آن جمله اند.

مسئول دبیرخانه شورای نظارت برنمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد : نمایش شاد « گامبالوس و لاغروس » تا 14 اردیبهشت 98 از ساعت 18عصر در محل تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم هنرمندان ومردم فرهنگ و هنر دوست نیشابوری به روی صحنه رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار