هشدار پلیس فتا در خصوص خرید و فروش سوالات امتحانی در فضای مجازی

شیراز (پانا) - رئیس پلیس فتا استان فارس در خصوص خرید و فروش هرگونه سوالات امتحانی در فضای مجازی هشدار داد و افزود: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی و امتحانات پایانی برای دانش‌آموزان و دانشجویان و حساسیت بالای خانواده‌ها در این خصوص، بعضاً شاهد کلاهبرداری‌هایی با موضوع خرید و فروش سوالات امتحانی در فضای مجازی هستیم.

کد مطلب: ۹۱۱۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
هشدار پلیس فتا در خصوص خرید و فروش سوالات امتحانی در فضای مجازی

سرهنگ رجبلی تصریح کرد: بعضی از کلاهبرداران با سوء استفاده از این ایام، با درج آگهی و تبلیغات دروغین، ایجاد وبلاگ‌ و وب سایت‌های جعلی مبنی بر فروش سوالات امتحانی، لو رفتن سوالات امتحانی و ... اقدام به کلاهبرداری و دریافت مبالغی از شهروندان می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: دانش آموزان عزیز فریب آگهی‌های دروغین را نخورند و از خرید هرگونه سوالات امتحانی در سایت‌های اینترنتی خودداری کنند و مطمئن باشند که اکثر این سایت‌ها با هدف فریب و به طمع انداختن افراد و در نتیجه کلاهبرداری از آن‌ها ایجاد شده است.

او اضافه کرد: خانواده‌ها نیز باید همسو با دانش‌آموزان و فرزندان خود باشند و همواره در فضای مجازی از فرزندان خود مراقبت کنند و آگاهی‌های لازم را در این خصوص به فرزندان خود ارائه دهند.

رئیس پلیس فتا استان فارس در این خصوص از مردم خواست: در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir و یا با شماره تلفن 07121827804 تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار