در آستانه هفته نکوداشت مقام معلم صورت گرفت:

دیدار اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان

ارومیه (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان در این دیدار گفت: آموزش و پرورش تقویت بنیه اعتقادی و دینی دانش آموزان را وظیفه خود می داند.

کد مطلب: ۹۱۱۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان

مدیرکل، معاونین و روسای آموزش و پرورش مناطق ۲۴گانه استان و اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.

ابراهیم محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این دیدار با بیان اینکه در سال ۹۷از نظر ساماندهی نیروی انسانی و آغاز موفق سالتحصیلی جزو استانهای برتر بودیم؛ افزود: آموزش و پرورش استان به عنوان دستگاه برتر اقامه نماز استان مورد تقدیر قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش استان در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی عملکرد دستگاههای اجرایی، سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع جزو دستگاههای برتر بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب و هشت سیاست اولویت دار آموزش و پرورش تدوین شده و جهت عملیاتی شدن به مناطق آموزشی استان ابلاغ شده است.

وی با اذعان به اینکه آموزش و پرورش منسجم و برنامه محور سیاست شاخص سالجاری است؛ گفت: تحقق شش ساحت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دستور کار قرار دارد.

محمدی با اشاره به اینکه برای هفته معلم امسال، برنامه‌های متنوعی پیش بینی شده است؛ ادامه داد: ۶۶۰نفر معلم منتخب استان در مناطق مختلف مورد تجلیل قرار می گیرد.

این مقام مسوول خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش تقویت بنیه اعتقادی و دینی دانش آموزان را وظیفه خود می داند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار