علمی خبر داد: شرکت 800 دانش آموز آذربایجان شرقی در مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز

تبر یز (پانا ) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از شرکت 800 دانش آموز در مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۱۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
علمی خبر داد: شرکت 800 دانش آموز آذربایجان شرقی در مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز

طاهر علمی در حاشیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار پانا بیان کرد: هدف از برگزاری مسابقات قرآن و عترت، شناسایی استعداد های قرآنی در بین دانش آموزان و افزایش معرفت دینی در آنها است.

وی در ادامه از شرکت هشتصد نفر دانش آموز دختر و پسر در مسابقات قرآن و عترت خبر داد و گفت:این دانش آموزان توانسته اند در 9 رشته به سطح استانی راه پیدا کنند .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تصریح کرد : این دانش آموزان در 9 رشته حفظ قرآن کریم ، قرائت ، اذان، مداحی، احکام، مفاهیم قرآنی، نهج البلاغه، انشای نماز و صحیفه سجادیه رقابت می کنند که چهارصد نفر از آنها در رشته حفظ قرآن و مابقی نفرات در هشت رشته دیگر رقابت می کنند.

وی در ادامه گفت: پس از رقابت در مرحله استانی، هشتاد نفر از این دانش آموزان انتخاب می شوند و به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

علمی در پایان با آرزوی توفیق و موفقیت برای دانش آموزان بیان کرد: به امبد خداوند متعال نتایج این مسابقات تا آخر خرداد اعلام می شوند و دانش آموزان منتخب در تابستان برای رقابت های کشوری اعزام می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار