مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز معلم پیام تبریک صادر کرد

یاسوج(پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی سالروز بزرگداشت مقام معلم را به دبیران و آموزگاران بزرگوار واساتید گرانقدرجامعه تبریک و شادباش گفت.

کد مطلب: ۹۱۱۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد  به مناسبت روز معلم پیام تبریک صادر کرد

متن پیام تبریک سید نظام مرادی بدین شرح است :

هر جامعه ای تا زمانی که قدردان و پاسدار معلمان و مقام و منزلت آنان باشد، راه خود را به سوی رشد و تعالی هموار خواهد ساخت و چنانچه معلم و نقش ارزنده آنان به فراموشی سپرده شود، آینده جامعه به خطر خواهد افتاد و اولین قربانیان این اتفاق نامبارک، نسل جدید و فرزندان جامعه خواهند بود زیرا که مشعل علم و دانش و پیشرفت کشور در دستان آنان قرار دارد.

اکنون که در آستانه سالروز عروج ملکوتی استاد مطهری،بزرگ معلمی که با تاسی از افکار متعالی و نورانی امام خوبان مظهر اندیشه های ناب و تفکرات صحیح اسلام بود، قرارگرفته ایم ،بر خود فرض میدانم ضمن تجلیل از مقام شامخ متولیان تعلیم و تربیت ،یاد و نام همه معلمان حقیقی تاریخ بشریت را گرامی داشته و این روز پر خاطره را به فرهنگیان کشور به ویژه به معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نماییم.

امید که در سال رونق تولید با فداکاری و ایثار شما خوبان و با تاسی از آموزه ها و رفتار اولیاء الهی،شاهد شکوفایی استعداد های مردم خردمندایران اسلامی و درخشش میهن عزیزمان ، بر تارک قله های رفیع انسانیت باشیم.

سید نظام مرادی

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار