حکم جلب مهناز افشار صادر شد

تهران (پانا) - در پی شکایت سید غفار دریاباری از مهناز افشار به دلیل انتساب اظهارات خلاف واقع، حکم جلب این سلبریتی صادر شد.

کد مطلب: ۹۱۱۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
حکم جلب مهناز افشار صادر شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حکم جلب مهناز افشار به علت شکایت سیدغفار دریاباری توسط شعبه سوم دادسرای بابل صادر شد.

یادآور می شود، داستان از آنجا شروع شد که یک حساب کاربری جعلی در توئیتر با استفاده از تصویر یک روحانی با نام جعلی «سید مصطفی حجازی» پیام‌ حساسیت برانگیزی را منتشر کرد که این پیام در صفحه توییتری افشار بازنشر شد.

در ادامه این اتفاق به تعقیب قضایی و ممنوع‌الخروجی این بازیگر کشیده شد و در ادامه برخی از معترضان به این توئیت مقابل منزل وی تجمع و اقدام به سردادن شعار و دیوار نویسی کردند.

همچنین جواد جاویدنیا، معاون دادستان کل‌کشور، روز دوشنبه ۹ اردیبهشت98 درپاسخ به خبرنگاران، درباره پیگرد قضایی مهناز افشار توضیحاتی داده بود.

وی یادآور شده بود، «اقدامات لازم در این‌باره در دستگاه قضایی در حال انجام است. هر کسی هر اقدامی انجام می‌دهد باید پاسخگوی اعمال و رفتارش باشد.»

جاویدنیا در واکنش به پرسش یک خبرنگار که توئیت مهناز افشار را زمینه‌ساز قتل روحانی همدانی دانست، پاسخ داد: «این‌ها مسائل قضایی است. باید بررسی شود. در مسائل قضایی نمی‌توان بر مبنای موجی که راه افتاده اقدام کرد. ممکن است این موج صحیح هم باشد؛ ولی باید بررسی شود. به عنوان دستگاه قضایی نمی‌توانیم آنچه را در افواه عمومی وجود دارد، تایید و بر مبنای آن حکم صادر کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار