تیم دانش‌آموزی ناحیه یک ری بر فراز دومیدانی استان

شهرری (پانا) - رقابت های دومیدانی دانش آموزان پسر شهرستانهای تهران  در سالن اختصاصی شهیدان مظفر ملارد در سه مقطع تحصیلی برگزارشد و تیم ناحیه یک ری در مقطع ابتدایی به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

کد مطلب: ۹۱۱۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تیم دانش‌آموزی ناحیه یک ری بر فراز دومیدانی استان

در مقطع ابتدایی تیم آموزش و پرورش ناحیه یک ری توانست باکسب ۳۵ امتیاز تیمی و اختلاف چشمگیر با تیم دوم به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

در مواد مختلف این رقابت‌ها ورزشکاران ناحیه یک ری مدال‌ها را درو کردند ، در ۶۰ متر سرعت امیرعلی ابراهیمی به عنوان قهرمانی وسریعترین ورزشکار این رقابت‌ها دست یافت.

عباس ولی‌پور و سمیر تاجیک پرندگان طول به ترتیب مدال‌های نقره و برنز را از آن خود کردند، پویا جوان دیگر ورزشکار شایسته تیم منطقه نیز دو مدال نقره پرش ارتفاع و پرتاب وزنه را برگردن آویخت.
در مسابقات مقطع متوسطه اول تیم ری یک نایب قهرمان سال گذشته با بدشانسی و آسیب‌دیدگی دوندگان استقامت خود روبه‌رو شد و علیرغم کسب سه مدال رنگارنگ به عنوانی بهتر از چهارمی دست نیافت.
در این بخش، ابوالفضل اسدنژاد دانش آموز بااخلاق و شایسته منطقه در ۶۰ متر سرعت نایب قهرمان شد و در پرش ارتفاع به نشان برنز دست یافت. همچنین سپهر همدانی در پرتاب وزنه برسکوی سوم ایستاد و صاحب گردن آویز برنز شد.
دراین مقطع تیم های ملارد ، پردیس و ری دو عناوین اول تاسوم را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار