فرمانده مرزبانی ناجا اعلام کرد

تشدید مبارزه با قاچاق در دستور کار مرزبانان

تهران (پانا) - فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه تشدید مبارزه با قاچاق در دستور کار مرزبانان است، گفت آشنایی مرزنشینان با قوانین و مقررات مرزی برای کاهش جرایم یک ضرورت است.

کد مطلب: ۹۱۱۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تشدید مبارزه با قاچاق در دستور کار مرزبانان

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در همایش معاونان، فرماندهان استان‌های مرزی، مراکز آموزش، فرماندهان‌ هنگ‌ها و پایگاه‌های دریابانی با بیان اینکه شهدای مرزی ما مظلومند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمایشات گوهرباری درباره مرزبانان و شهدای مرزی داشتند که این نشان از جایگاه ویژه مرز در کشور دارد.

وی در ادامه رعایت آیین‌نامه انضباطی را مهم دانست و تصریح کرد: آیین‌نامه انضباطی؛ رساله مهم نیروی‌های مسلح است که به تصویب فرمانده معظم کل قوا رسیده و مطالعه و اجرای آن باید به طور ویژه در دستور کار فرماندهان باشد.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای اجباری و الهی است که باید علاوه بر ایجاد بسترهای مناسب این موضوع در مرزها، آن را جاری نیز کنیم.

وی با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری درباره مبارزه نیروی انتظامی با پدیده شوم قاچاق، اظهار کرد: باید با روحیه انقلابی به طور جد برای مبارزه با این پدیده قدم برداریم و به تشدید مبارزه با قاچاق در مرزهای کشور بپردازیم.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: عزت مرزهای کشور در گرو اقدامات و عملکرد مرزبانان برای حفظ کیان این آب و خاک است چرا که مرز، از جایگاه ملی و ویژه‌ای برخوردار است.

سردار رضایی با بیان رویکرد نظامی، دفاعی، امنیتی و اجتماعی مرزبانان در مرزها، گفت: این رویکرد باید در تفکرات مرزبانان جاری شود و طرح ریزی و سناریوهای عملیاتی باید بر این اساس در مرزها میدانی و اجرایی شود.

مقام عالی مرزبانی نیروی انتظامی یکی از مهمترین برنامه‌های معاونت اجتماعی در سال جاری را تشریح کرد و اظهار کرد: آشنایی مرزنشینان با قوانین و مقررات مرزی برای کاهش جرایم یک ضرورت است که باید در این زمینه اقدامات موثرتری پیش‌بینی شود.

سردار رضایی تعامل را اصلی اساسی در مرزبانی دانست و خاطرنشان کرد: با کشورهای همسایه در چارچوب روابط دیپلماسی تعامل و بر ارتقاء این امر اهتمام ویژه داشته باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار