مرحله ی استانی سی و هفتمین جشنواره فرهنگی هنری

کرمان(پانا) - کارشناس فیلم و هنرهای نمایشی وزارت آموزش وپرورش در سی و هفتمین جشنواره فرهنگی هنری استان کرمان به خبرنگار پانا گفت:جشنواره های تئاتر دانش آموزی تلاش می کند که شور و نشاطی که دانش آموزان نیاز دارند و در مدرسه هم با آن مواجه هستند را تحت عنوان یک برنامه به ثمر برساند.

کد مطلب: ۹۱۱۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
مرحله ی استانی سی و هفتمین جشنواره فرهنگی هنری

وحید رضا قناعتیان گفت: ما معتقدیم که تئاتر و سرود و فعالیت های هنری نباید منحصر به جشنواره ها باشد و باید در ساعات درسی در زنگ های تفریح و در مدرسه جریان داشته و از دل این فعالیتها برنامه های منسجم تری استخراج شود.

قناعتیان افزود:در این جشنواره ها استعدادهای دانش آموزان بروز کرده و دانش آموزان سعی می کنند اعتماد به نفس را دربوته آزمایش قرار دهند ، روابط بین دانش آموزان صمیمی تر می شود و وقتی که مرحله به مرحله جلوتر می آییم این دانش آموزان در اجتماع با اعتماد به نفس بالاتری وارد عرصه های مختلف می شوند.

وی گفت: در این مسابقات برد و باخت مهم نیست بلکه حضور دانش آموزان هدف غایی ما از برگزاری این همایش هاست ودانش آموزان تجربیاتی را در مدرسه کنار دوستان و معلمان و مربیان کسب می کنند که در آینده می توانند در زندگی از آنها بهره ببرند.

قناعتیان افزود: کارشناسان و مربیان فنی در شهرستانها و مناطق مختلف سعی کردند طوری برنامه ریزی کنند که شاهد اجرای منظم برنامه ها باشیم و دانش آموزان به بهترین وجه برنامه خود را اجرا کردند.

وی ابراز امیدواری کرد این برنامه ها ادامه پیدا کند و روزبه روز پرشورتر و پررنگ تر و بهتر برگزار شود و دانش آموزان دیگری هم به سمت فعالیت تئاتر گرایش پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار