پیک امید کانون پرورش فکری به مناطق سیل زده لرستان وارد شد

خرم آباد(پانا) - تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان «پیک امید» در قالب طرح امداد فرهنگی وارد مناطق سیل‌زده استان لرستان شد.

کد مطلب: ۹۱۱۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
پیک امید کانون پرورش فکری به مناطق سیل زده لرستان وارد شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت:مربیان کانون از استان‌های مختلف کشور به همراه گروه‌های داوطلب تئاتر از انجمن نمایش کانون و گروه‌های هنری و مربیان استان لرستان در طرح امداد فرهنگی به مناطق آسیب دیده از سیل حضور دارند.

محمد جواد محمدی افزود: در طرح امداد فرهنگی پیک امید علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی‌هنری برای کودکان و نوجوانان مناطق سیل‌زده لرستان، تعداد زیادی بسته فرهنگی اهدایی کانون پرورش فکری، انجمن تولیدکنندگان و فروشندگان و شورای نظارت بر اسباب‌بازی وهدایایی از استانهای همجوار به کودکان سیل‌زده اهدا می‌شود.

وی اظهار داشت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از صبح روز 11 اردیبهشت ۱۳۹۸ در اولین برنامه خود در شهر سیل زده دوره چگنی و روستاهای بخش شاهیوند حضور یافته و به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی‌هنری برای خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان پرداخت.

وی اضافه کرد: روز 12 اردیبهشت کودکان و نوجوانان شهر کوهدشت در صبح و شهر ستان رومشکان در عصر، میزبان گروه‌های امداد فرهنگی کانون «پیک امید» هستند.

مدیرکل کانون اظهار داشت: در روزجمعه 13 اردیبهشت کاروان امداد فرهنگی و تماشاخانه سیارکانون در شهر و روستاهای تابع معمولان به اجرای برنامه خواهند پرداخت و در روزشنبه ویکشنبه 14 و15 اردیبهشت درکنارکودکان ونوجوانان وخانواده های سیل زده ی شهرستان پلدختر و روستاهای تابع آن خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار