پیام تبریک رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به مناسبت گرامی‌داشت مقام معلم

تهران (پانا) - رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در پیامی فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت روز و هفته بزرگداشت مقام معلم را به همه فرهنگیان به ویژه معلمان دانش‌آموزان با نیازهای ویژه تبریک گفت. 

کد مطلب: ۹۱۱۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به مناسبت گرامی‌داشت مقام معلم

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، متن پیام مجید قدمی به شرح زیر است:

«نهاد تعلیم و تربیت ایران اسلامی امروز شاهد ایثارگری فرهیختگانی است که در سنگر آموزش و پرورش به حیات بخشی و رشد و تعالی دانش‌آموزانی مشغول هستند که اگرچه برخی از ابعاد جسمی و ذهنی با سایر افراد جامعه متفاوت هستند لیکن به دلیل ظرفیت سرشار خدادادی امکان پرواز با بال شکسته نیز برایشان میسور است.

خدمت به دانش‌آموزان استثنایی موهبتی است که خداوند باری تعالی برای بهترین بندگان خود ارزانی داشته و معلمان مدارس استثنایی این توفیق را دارند که چون شمع با سوختن خویش بهشتیان زمینی را پرورش دهند و زمینه رسیدن به کفایت اقتصادی و اجتماعی را برای ایشان فراهم آورند.

اینجانب به عنوان معلم این دانش‌آموزان عزیز که امروز مسئولیت خطیر سازمان آموزش و پرورش استثنایی را عهده دار هستم وظیفه خود می‌دانم که از تلاش‌ها و ایثارگری‌های شما عزیزان در سنگر مدارس استثنایی تشکر و قدردانی نمایم. بی‌گمان موفقیت‌های اخیر دانش‌آموزان عزیز مدارس استثنایی در راهیابی به دانشگاه‌ها و توفیقات روز افزون این عزیزان در مسابقات ورزشی و فرهنگی محصول تلاش‌های سختگی‌ناپذیر شما عزیزان در فضای تعلیم و تربیت است.

امید است در سایه همت و تلاش و ایثارگری‌های شما عزیزان زمینه تحقق عدالت آموزشی که همواره مورد تأکید مقام عظمای ولایت بوده و در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز مورد توجه و اهتمام قرار گرفته، بیش از پیش فراهم شود. سربلندی و موفقیت شما عزیزان در خدمت به جامعه اسلامی بویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه را آرزومندم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار