ویژه‌برنامه بزرگداشت مقام معلم در مدارس ناحیه یک ری

شهرری (پانا) - همزمان با فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم، آیین سپاس مربی در مدارس ناحیه یک ری و به صورت پایلوت در مدرسه متوسطه دوره اول شهید منتظری برگزارشد.

کد مطلب: ۹۱۱۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
ویژه‌برنامه بزرگداشت مقام معلم در مدارس ناحیه یک ری

در این مراسم که با حضور نصیری رئیس و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزارشد، از معلمان و دبیران مدرسه تجلیل به‌عمل‌آمد.

بهروز نصیری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه ضمن تبریک روز و هفته معلم گفت: معلمی شریفترین شغلها و پر مسئولیت ترین شغلهاست، زیرا شغل انسان‌سازی است، همان شغلی است که تمام انبیا برای همین معنا آمدند. او با اشاره به این‌‌که افراد مقدرات کشورها را در آینده در دست خواهند گرفت افزود: معلم‌ها می‌توانند با تربیت صحیح دانش‌آموزان ملتها را نجات دهند و کشور را آباد کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری ضمن یادآوری خاطرات خود از تدریس در مدرسه منتظری تصریح کرد: معلم باید با هنر معلمی آشنا باشد؛ یعنی بداند چگونه از معلومات خود بهره بگیرد و با چه زبانی با شاگردان سخن بگوید، چه شیوه هایی را در ارتباط با شاگردان در نظر بگیرد و چگونه با شاگردان ارتباط برقرار سازد، درواقع با بهره گیری از فنون روان شناسی و با قدرت و مهارت کلاس را مدیریت کند.

نصیری در پایان از مدیر، کادر اجرایی و معلمان مدرسه منتظری که هزینه مراسم تجلیل از معلم را به هموطنان سیل‌زدگان اهداکردند، تشکر و قدردانی کرد.

در این مراسم باقرزاده رئیس بانک ملی شهرری طی سخنانی از مقام والای معلم تجلیل کرد.

اجرای سرود، اهدای تقدیرنامه و پذیرایی از دیگر قسمت‌های این برنامه‌ بود.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار