دانش آموزان پیشتاز دختر متوسطه ناحیه دو قزوین؛

پیش اردوی یکروزه تشکیلاتی ناحیه دو قزوین برگزار شد

قزوین (پانا) - پیش اردوی آمادگی یک روزه تشکیلاتی آموزشی مهارتی دانش آموزان پیشتاز دختر متوسطه ناحیه دو قزوین در پارک ملت قزوین برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۱۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پیش اردوی یکروزه تشکیلاتی ناحیه دو قزوین برگزار شد

با هماهنگی انجام شده مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه 2 قزوین آقای عباسی با مدارس متوسطه دخترانه جهت حضور و اعزام دانش آموزان به اردوی آموزشی و مهارتی تشکیلاتی و تمرین بیشتر و هماهنگی و ارتقاء مهارت تشکیلاتی برای آماده سازی پیش اردوی استانی در قالب تیم های مدارس شاهد بهشتیان و سعادت 1و2وشایستگان و طلیعه و دانش پژوهان 1و2 در محل فضای صبحگاهی پارک ملت قزوین حضور یافته و مجموع مهارتهای صف جمع رژه و گارد پرچم و حاملان قرآن مخابره و جهت یابی و فریادهای شادی وبازی های گروهی ودست زدن های تشکیلاتی و فرامین گنگ و انواع چوب بندی و گره و طناب و چادر زنی را تمرین کردند.

مدرسین حوزه اجرایی سرکار خانم فتاحی و سرکارخانم کاسه گر قزوینی و خانم رمضانی وخانم قاسمی و کارشناس سازمان آقای اصغری آموزش و تمرین برخی مهارتها را اجرا کردند و به توان دانش آموزان منتخب افزده شد.

در این برنامه در حضور مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه 2 و همچنین در ادامه مدیریت سازمان دانش آموزی حجه السلام و المسلمین خطیب امامقلی درباره اهمیت آموزش های مهارتهای تشکیلاتی و اردویی سخنانی را ایراد نمودند که بسیار حائز اهمیت و مورد توجه دانش آموزان و مربیان قرار گرفت.

کارشناس و مدرسین دوره پس از تمرین مهارتها از دانش آموزان منتخب تست عملی گرفتند و نکات لازم را جهت آمادگی بیشتر برای اردوی انتخابی استانی یادآور شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار