با محوریت تجلیل از بزرگ مرد مدرسه ساز حاج کریم مردانی آذری برگزار شد

اولین جشنواره خیرین مدرسه یار منطقه اهر

اهر (پانا) - اولین جشنواره خیرین مدرسه یار منطقه اهر با محوریت تجلیل از بزرگ مرد مدرسه ساز حاج کریم مردانی آذری در دبیرستان مرحوم زهرا مردانی آذری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۱۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
اولین جشنواره خیرین مدرسه یار منطقه اهر

ظهر دهم اردیبهشت ماه، اولین جشنواره خیرین مدرسه یار منطقه اهر با محوریت تجلیل از بزرگ مرد مدرسه ساز حاج کریم مردانی آذری، با حضور جمعی از خیرین شهرستانی و مجمع خیرین مدرسه ساز مدیریت آموزش و پرورش اهر و دانش آموزان این دبیرستان شبانه روزی مرحوم زهرا مردانی آذری برگزار شد.

حاجی زاده امام جمعه شهرستان اهر، ضمن تقدیر از حضور خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در این مراسم به ویژه حاج کریم مردانی آذری، گفت: خیرین نیک اندیش و خداجو و مخلص که با بذل مال خودشان انسانیت و آخرت را برگزیده اند نوع دوستی خودشان را به منصه ظهور رسانیده اند. این عضو شورای آموزش و پرورش ادامه داد: اکنون که در هفته گرامی داشت مقام معلم و پاسداشت زحمات این قشر فداکار از جامعه قرار داریم از زحمات و تلاش های دبیران و فرهنگیان منطقه تقدیر و تشکر می نمایم.

عبداللهی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی منطقه ارسباران با مرکزیت اهر را دارای پتانسیل های مادی و معنوی بسیاری دانسته و با بیان اینکه با وجود این پتانسیل ها همچنان شاهد عدم پیشرفت چشمگیر و قابل توجه اهر هستیم گفت: به تبع این عدم توسعه، آموزش و پرورش نیز دچار کمبود منابع و امکانات و تجهیزات آموزشی است، به طوری که محتواهای آموزشی با ابزار های کمک آموزشی همخوانی ندارند و نیازمند همت خیرین والامقام در این زمینه هستیم.

محمودی، فرماندار شهرستان اهر نیز ضمن تبریک هفته معلم به فرهنگیان منطقه اهر، برگزاری جشن تکریم معلمان همزمان با جشنواره خیرین مدرسه یار را ابتکار جالبی دانسته حضور خیر مدرسه ساز، حاج کریم مردانی آذری را در این جشنواره به فال نیک گرفت. رییس شورای آموزش و پرورش اهر وجود دبیرستان زهرا مردانی آذری را در اهر فرصتی بسیار ایده آل برای دانش آموزان روستایی دانسته از آنان خواست تا با ادامه تحصیل خود مسیر موفقیت و پیشرفت را با درس خواندن ادامه دهند.

رمضان پور، مدیر آموزش و پرورش نیز گفت: اولین جشنواره خیرین مدرسه یار با حضور حاج کریم مردانی آذری فرصت بسیار مناسبی برای حضور خیرین در جهت تجهیز مدارس در آینده خواهد بود. وی ادامه داد: همه باید دست در دست یکدیگر در جهت مدرسه سازی و تجهیز مدارس گام برداریم. وی برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم را بسیار پربارتر از سال های قبل دانسته اظهار داشت: اختصاص تایم ویژه استخر رایگان برای فرهنگیان از 24 فروردین تا 15 اردیبهشت، برگزاری 4 تایم جنگ شادی به صورت رایگان برای کلیه فرهنگیان منطقه، حضور در بستر فرهنگیان بیمار و بازنشستگان سال های قبل، تکریم خانواده های معلمان شهید و جانبازان فرهنگی، برگزاری مراسم گرامی داشت برای معلمان متوفی در سال 1397 در هفته معلم و برگزاری جشن تجلیل از بازنشستگان سالتحصیلی97-96 را از اهم برنامه های گرامی داشت مقام معلم خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار