جشنواره ایران شناسی در پاکدشت برگزار شد

پاکدشت(پانا) - دانش‌آموزان شهرستان پاکدشت برای شناخت بیشتر استان‌های کشور، به همراه والدین‌شان مسئولیت برپایی غرفه‌ها جشنواره ایران شناسی را بر عهده داشتند و تاریخچه استان‌ها، صنایع دستی و غذاهای محلی هر استان را به نمایش گذاشتند.

کد مطلب: ۹۱۱۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره ایران شناسی در پاکدشت برگزار شد

محمد سیلسپور ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت ضمن حضور در جشنواره ایران شناسی گفت: مسئولان مدارس تلاش می‌کنند تا برای یادگیری هرچه بهتر دانش‌آموزان و افزایش کیفیت یادگیری برنامه‌های متنوعی را اجرا کنند.

جشنواره ایران‌شناسی از نمونه این برنامه‌هاست که دانش‌آموزان برای شناخت بیشتر استان‌های کشور، به همراه والدین‌شان مسئولیت برپایی غرفه‌ها را بر عهده گرفته بودند و تاریخچه استان‌ها، صنایع دستی و غذاهای محلی هر استان را به نمایش گذاشتند. اگر دانش‌آموزان دوست دارند که کشور خود را بهتر بشناسند، باید مطالعه‌شان را بیشتر کنند و در این نوع جشنواره ها بیشتر مشارکت کنند.

سیلسپور در پایان با بیان اینکه مهمترین هدف برگزاری جشنواره ایران‌شناسی شناخت وطن و آشنا شدن دانش‌آموزان با استان‌ها، فرهنگ‌ها و قومیت‌هاست گفت: همیشه آموزش آن مطالبی نیست که بچه‌ها در کتاب‌های درسی می‌خوانند، بلکه با برگزاری نمایشگاه یا اردو، اطلاعات در ذهن دانش‌آموزان عمیقاً باقی می‌ماند و امیدواریم چنین برنامه‌هایی مانند المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای که حتی در روستاها اتفاق افتاده است، در تمام نقاط کشور روی دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار