قائم مقام وزیر آموزش و پرورش: امیدوارم بتوانیم در آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت مدیریت جهادی را متبلور کنیم

تهران (پانا) - امیرعلی نعمت اللهی تاکید کرد که امیدوارم بتوانیم مدیریت جهادی را در گام دوم انقلاب، برای تسریع بخشیدن اجرای سند تحول بنیادین که مورد تاکید رهبری، دولت و وزیر است عملیاتی کنیم.

کد مطلب: ۹۱۱۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
قائم مقام وزیر آموزش و پرورش: امیدوارم بتوانیم در آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت مدیریت جهادی را متبلور کنیم

امیرعلی نعمت اللهی قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در مراسم گرامیداشت مقام معلم و هفته بسیج فرهنگیان درباره ویژگی های مدیریت و روحیه جهادی گفت: این موضوع در شما معلمان متبلور است امیدوارم بتوانیم در آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت مدیریت جهادی را متبلور کنیم.

او افزود: امیدوارم بتوانیم مدیریت جهادی را در گام دوم انقلاب، برای تسریع بخشیدن اجرای سند تحول بنیادین که مورد تاکید رهبری، دولت و وزیر است عملیاتی کنیم.

نعمت اللهی گفت: برای یک مدیریت مشارکتی، پویا، جامع، فراگیر، موثر و متمایز که بتواند تمام اهداف را ترسیم و محقق کند باید ویژگی هایی را مطرح کنیم.

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش گفت: ایمان و توکل بخدا می تواند کمک کند تا به سمت جلو برویم، استقامت و صبر، خستگی ناپذیری، عمل به تکلیف برای دستیابی به هدف عالی، از ویژگی های مدیریت جهادی است. با مدیریت جهادی باید بتوانیم جوهره رهبری و هم افزایی را در خود تقویت کنیم.

او ادامه داد: معلمان که مبین راه درست، صحیح و منادی روش های درست زندگی کردن هستند امروزه باید مروج اعتماد متقابل میان ارکان مختلف باشند.

نعمت اللهی در ادامه ولایت مداری را رکن اصلی مدیریت جهادی دانست و افزود: در مدیریت و مشارکت جهادی روزمرگی جایی ندارد ابتکار، نوآوری و پویایی باید جای خود را داشته باشد.

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش گفت: مدیریت جهادی باعث امید در جامعه می شود و برای آینده تدبیر است. با مشارکت و هم افزایی می توان کارها را جلو ببریم‌ به خصوص امروز که کشور وضعیت خاص خود را دارد.

او افزود: سیل اخیر تبدیل به سیل مهربانی و دوستی ها تبدیل شد اگر مدیریت جهادی و همت همکاران سپاهی، ارتش و دستگاه های اجرایی نبود این موضوع به سیل مهربانی تبدیل نمی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار