مدیرکل امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش در سمنان اعلام کرد:

برنامه‌های ویژه وزارت آموزش و پرورش برای کیفی‌سازی مدارس شاهد

سمنان (پانا) - مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از برنامه‌های ویژه این وزارت‌خانه برای کیفی‌سازی مدارس شاهد خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۱۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های ویژه وزارت آموزش و پرورش برای کیفی‌سازی مدارس شاهد

محمدرضا رزاقی اظهار کرد: باید کاری کنیم تا بتوانیم با عمل و کارهای خود به نوعی خلا شهدا را در جامعه پر کنیم که با جاری کردن ایمان در عمل خود قادر به این کار هستیم.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در اداره کل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش براساس آخرین اساسنامه شورای عالی انقلاب فرهنگی دو وظیفه استانداردسازی مدارس شاهد و ارتقای کیفیت آموزشی و تربیتی و اجرایی مدارس شاهد را بر عهده داریم.

وی گفت: برای کیفیت بخشی به مدارس شاهد در کشور در وزارتخانه نمی‌نشینیم و استان به استان با حضور در مدارس مشکلات آن‌ها را از نزدیک بررسی می‌کنیم.

رزاقی همچنین در خصوص سایر برنامه‌ها برای مدارس شاهد کشور گفت: جلساتی هم در قالب کارگاه های آموزشی در سطح استان با مدیران مدارس شاهد برگزار می‌کنیم.

قابل ذکر است؛ دوره یک روزه آموزشی در راستای اهداف و برنامه های تدوین شده امور شاهد و ایثارگران وزارت، در چهارشنبه 98/2/4 در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد.

مدرس این کارگاه آموزشی، محمدرضا رزاقی، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش بوده و شرکت کنندگان آن، کارشناسان شاهد، مدیران، معاونان و مشاوران مدارس شاهد استان سمنان بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار