گاه قدرشناسی؛

چهارمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان سرخه

سمنان (پانا) - به منظور تجلیل و تکریم از خیرین مدرسه ساز شهرستان سرخه چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان سرخه در سالن خیّرساز شهید اسماعیل فیض برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۱۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان سرخه

محمد دستورانی، مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان در این آیین با قدردانی از خیرین مدرسه ساز اظهار امیدواری کرد تا در سال های آینده با بهره برداری از فضاهای جدید آموزشی خون تازه ای در رگ های آموزش و پرورش سرخه تزریق شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مردم، خیرین، معلمان و دانش آموزان گفت: همه با الهام از برکات خداوند که در این مدت نازل شد، ابر رحمتی شوند که مایه امید و اعتدال و نجات کشور بشوند.

مریم آشور، مدیر آموزش وپرورش شهرستان سرخه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که امسال را سال رونق تولید نامگذاری کرده اند گفت: این امر بدون رونق مدرسه سازی قطعاً کمرنگ خواهد بود چرا که مدرسه محل تمرین زندگی است، محل چگونه زیستن و محل کسب مهارت ها و چگونگی تحمل سختی ها و رفع نیازهاست.

آشور افزود: امروز علاوه بر رسالت مدرسه سازی اشاعه فرهنگ مدرسه سازی بسیارمهم است که توسط خیرین صورت می گیرد و اگر از زبان آنان باشد بی گمان تاثیرگذارتر خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش سرخه در خصوص پروژه های در حال ساخت گفت : هم اکنون پروژه های خیری بانک ملت و امامقلی اسراری در حال ساخت است که امیدواریم با حمایت خیرین و مسؤولان به زودی به بهره برداری برسد.

تجلیل از خیرین مدرسه ساز، اجرای سرود دانش آموزی، شاهنامه خوانی و اجرای تئاتر یک نفره با موضوع خیرین مدرسه ساز از دیگر برنامه های این جشنواره بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار