پرداخت تسهیلات ۳۸۶ میلیاردی رونق تولید و اشتغال روستایی به کشاورزان دامغانی

سمنان (پانا) - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان گفت: در سال آبی گذشته بیش از ۳۸۶ میلیارد ریال تسهیلات به بهره‌برداران کشاورزی دامغان پرداخت شد.

کد مطلب: ۹۱۱۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت تسهیلات ۳۸۶ میلیاردی رونق تولید و اشتغال روستایی به کشاورزان دامغانی

محسن طباطبائیان اظهار کرد: این میزان تسهیلات از محل اعتبارات رونق تولید، صندوق توسعه ملی و اعتبارات اشتغال پایدار روستایی پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: از مجموع تسهیلات پرداخت شده در حوزه کشاورزی، ۱۵۶ میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریال مربوط به اعتبارات رونق تولید بود که بیش از ۹۳ میلیارد ریال آن در سال ۹۶ و باقیمانده آن در سال ۱۳۹۷ به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان با اشاره به میزان تسهیلات اعطا شده در شهرستان دامغان از محل صندوق توسعه ملی افزود: در مجموع بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات این بخش در سال‌های ۹۶ و ۹۷ به متقاضیان حوزه کشاورزی شهرستان دامغان پرداخت شده است.

طباطبائیان اضافه کرد: در این مدت ۱۰۱ طرح کشاورزی به مبلغ بیش از ۳۲۲ میلیارد و ۳۱۶ میلیون ریال برای اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی افزود: بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی به متقاضیان کشاورزی در شهرستان دامغان پرداخت شد که همه این تسهیلات مربوط به سال ۱۳۹۷ بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان اظهار کرد: در این بخش ۶۸ طرح کشاورزی برای دریافت بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار