آغاز عملیات اجرایی ساخت دومین خوابگاه دانشجویی خیرساز دانشگاه سمنان

سمنان (پانا) - رئیس دانشگاه سمنان از آغاز عملیات اجرایی ساخت دومین خوابگاه دانشجویی خیرساز دانشگاه سمنان خبر داد و گفت: اولین خوابگاه دانشجویی خیرساز دانشگاه که هم‌اکنون در حال ساخت است بیش از 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد مطلب: ۹۱۱۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات اجرایی ساخت دومین خوابگاه دانشجویی خیرساز دانشگاه سمنان

مسعود نصیری با اعلام این خبر اظهار کرد: دومین خوابگاه خیرساز دانشگاه سمنان در زمینی با زیر بنای 465 متر مربع در دو طبقه در پردیس اصلی این دانشگاه ساخته می‌شود.

این عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان ادامه داد: این خوابگاه در قالب شش سوئیت مجزا با پیش‌بینی هزینه بیش از 9 میلیارد ریالی ساخته خواهد شد .

نصیری اضافه کرد: 50 درصد از هزینه ساخت این خوابگاه را مهندس اعوانی از خیرین هم‌استانی و مابقی آن را دانشگاه سمنان پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه این خوابگاه، دومین خوابگاه دانشگاه سمنان است که با مشارکت خیران ساخته می‌شود، افزود‌: با توجه به افزایش جمعیت دانشجویی دانشگاه و دغدغه خانواده‌ها و همچنین مسؤولان دانشگاه برای اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها، می‌طلبد که خیران در ساخت خوابگاه همکاری و مساعدت بیشتری با دانشگاه سمنان داشته باشند.

دکتری نصیری با بیان اینکه میزان مشارکت خیران در ساخت خوابگاه بسیار اندک است، افزود‌: باید در این زمینه فرهنگ‌سازی بیشتری شود چرا که اهمیت ساخت خوابگاه دانشجویی کمتر از ساخت مدرسه نیست.

وی اظهار امیدواری کرد: با آغاز ساخت این طرح مشارکت دیگر خیران نیز برای ساخت خوابگاه افزایش یابد که با بهره‌برداری از این ساختمان میزان اسکان دانشجویان دانشگاه سمنان در خوابگاه ها افزایش یابد.

وی یادآوری کرد: نخستین خوابگاه خیرساز دانشگاه سمنان با مساحت حدود 520 متر مربع و در یک بلوک شش واحدی با ظرفیت 50 نفر با پیشرفت 10 درصدی در حال ساخت است که 50 درصد از هزینه آن را محسن فخار از اعضای بنیاد خیرین دانشگاه سمنان و دیگر خیران پرداخت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار