مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

امتحانات پایان سال۳۰۰ دانش آموز ابتدایی منطقه کالپوش برگزار شد

رشد ۳۵ درصدی اسکان مسافران نوروزی در استان سمنان

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ۳۰۰ نفر دانش آموز دوره ابتدایی در منطقه کالپوش مشغول به تحصیل هستند که به دلیل شرایط بوجود آمده در این ‌منطقه، امتحانات پایان سال زودتر از موعد برگزار شد و مدارس تعطیل شدند.

کد مطلب: ۹۱۱۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
امتحانات پایان سال۳۰۰ دانش آموز ابتدایی منطقه کالپوش برگزار شد

محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: در ایام نوروز سال جاری، ۱۷۰ هزار نفر روز در استان اسکان مسافران را داشتیم که نسبت به سال گذشه ۳۵ درصد رشد داشته است.

وی افزود: ۳۰۰ نفر دانش آموز دوره ابتدایی در منطقه کالپوش مشغول به تحصیل هستند که به دلیل شرایط بوجود آمده در این ‌منطقه، امتحانات پایان سال زودتر از موعد برگزار شد و مدارس تعطیل شدند.

دستورانی به وضعیت آموزشی دانش آموزان حادثه دیده رانش زمین در کالپوش هم اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر در منطقه کالپوش ۱۰۰ نفر معلم مشغول به فعالیت هستند که منزل مسکونی‌تعدادی از این عزیزان تخریب شده است.

دستورانی تصریح کرد: ۴۲ حوزه امتحانی در استان وجود دارد که تاکنون ۱۰ حوزه تجهیز شده است و ۲۲ حوزه که در‌ چهار شهر بزرگ دامغان، شاهرود و سمنان و گرمسار قرار دارد، نیاز به دستگاه های تکثیر پر سرعت دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان به برنامه هفته معلم هم اشاره کرد و گفت: دیدار با مقام‌ معظم رهبری، ریاست‌ محترم جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی از برنامه های هفته معلم است که در تاریخ های مشخص برگزار‌ خواهد شد و هم چنین با حضور معاون ‌پژوهشی وزیر آموزش و پرورش، در روز ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری، همایش تجلیل از معلمان نمونه استان برگزار خواهد شد.

وی در پایان ابراز داشت: امسال در ۱۰۰۰ مدرسه استان، ۱۰۰۰ معلم توسط انجمن اولیا و مربیان تقدیر و تجلیل خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار