تحلیلگر مسائل سیاسی:

آمریکا «سپاه پاسداران» را تهدید جدی برای خود می‌داند

سمنان (پانا) - تحلیلگر مسایل سیاسی با بیان اینکه آمریکا، سپاه پاسداران را تهدید جدی برای خود می‌داند چون جلوی تجزیه کشورهای منطقه را گرفت، گفت: استکبار می‌خواهد ایران را به کشورهای کوچک‌تر تقسیم کند.

کد مطلب: ۹۱۱۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
آمریکا «سپاه پاسداران» را تهدید جدی برای خود می‌داند

حسن عباسی، در مراسم یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهید عباس دانشگر در مسجد الغدیر سمنان با حضور مردم و خانواده شهدا، با بیان اینکه آمریکا، «سپاه پاسداران» را تهدید جدی خود می‌داند و به همین دلیل سپاه را در فهرست تروریست‌ها قرار می‌دهد، تاکید کرد: تهدیدگر اصلی استکبار جهانی و نابودگر آمریکا «ولایت فقیه» است.

وی افزود: استکبار جهانی می‌خواهد ایران را به کشورهای کوچک‌تر تقسیم کند چرا که ایران مقتدر خطری برایشان است و با این کار می‌توان رژیم صهیونیستی را در منطقه قدرتمند کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی، ضمن بیان اینکه عامل دشمنی استکبار با سپاه این است که این نیروی مبارز، جلوی تجزیه کشورهای منطقه ایستادگی کرده است.

عباسی تاکید داشت: آمریکا، ادعا می‌کند با فشارهای اقتصادی می‌تواند ایران را تهدید کند در صورتی که طبق بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی ما هر میزان بخواهیم نفت صادر می‌کنیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بیان کردند که من به مذاکره برجام خوش‌بین نیستم اما برخی تا به خودشان ثابت نشد، این کار را صورت دادند.

این کارشناس مسائل روز با بیان اینکه مرم ما ولایتمدار هستند و راه شکست دادنشان بسته است، گفت: وفاداری مردم ایران در ۴۰ سال گذشته و در نظام جمهوری اسلامی به دین مبین اسلام از دوره پیامبر اکرم(ص) و امامان معصوم(ع) تاکنون بی سابقه است.

عباسی با بیان اینکه باید در تمام نقاط جهان زمینه را برای ظهور امام‌زمان(عج) فراهم کرد، تاکید داشت: نهضت امام عصر(عج) یک نهضت جهانی برای تمام ابناء بشر است.

وی افزود: ما باید امروز با ایجاد و تدارک سربازان امام زمان(عج) شامل سپاه، انصارالله، حزب الله و … منتظر ظهور حضرت مهدی(عج) باشیم.

این تحلیل گر با ابراز اینکه توانسته‌ایم گام‌های اساسی و بلندی را برداریم، بیان کرد: امروز مردم فرانسه با الگوهای اسلامی درصدد نابودی نظام‌های سرمایه‌داری هستند و این یعنی دیگر فضایی برای لیبرالیسم وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار