مراسم گرامیداشت مقام معلم و هفته بسیج فرهنگیان برگزار شد

تهران (پانا) - مراسم گرامیداشت مقام معلم و هفته بسیج فرهنگیان با رویکرد تجلیل از فرهنگیان جهادی و با حضور ۵۰۰ نفر از فرهنگیان عصر امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۱۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مراسم گرامیداشت مقام معلم و هفته بسیج فرهنگیان برگزار شد

مراسم گرامیداشت مقام معلم و هفته بسیج فرهنگیان با رویکرد تجلیل از فرهنگیان جهادی و با حضور ۵۰۰ نفر از فرهنگیان عصر امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

در این مراسم ۵ معلم فرهنگی سخنرانی کردند و از آنان تجلیل شد. همچنین در ادامه مسئولان از خانواده اولین شهید فرهنگی مدافع کشور تجلیل کردند.

علی تیرگیر فرهنگی و معلم استان چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از این معلمان در این مراسم گفت: روستایی که من در آن خدمت کرده ام یک روستای عشایر استان چهارمحال و بختیاری است که با محرومیت های خاص خود روبروست.

او ادامه داد: روستای پشت کوه در روستای نسه کوه فاقد مدرسه و جاده ارتباطی بود و دانش آموزان مسیر طولانی و صعب العبوری را در عرض یک رودخانه عبور می کردند و به مدرسه می رفتند.

تیرگیر ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری بر موضوع آتش به اختیار تاکید کرده اند من نیز با این نقشه راه توانستم این روستا را از بن بست ارتباطی خارج کنیم و جاده ۶ کیلومتری را با مدرسه ۲ کلاسه ایجاد کنم.

این فرهنگی افزود: مناطق عشایری از ظرفیت دانش آموزی خوبی برخوردار هستند آموزش و پرورش عهده دار تعلیم و تربیت نیروی انسانی است لذا ارزشمندترین سرمایه هر کشور را باید متناسب با نیازهای جامعه طبق سند تحول بنیادین تربیت کنیم. ما به عنوان سفیران عهده دار این مسئولیت هستیم.

او در پایان صحبت های خود ضمن بیان خاطره ای بر جایگاه معلمان در نظام تعلیم و تربیت تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار