میرزایی: به محض اعلام نیاز مناطق سیل زده بازهم امکان ارسال کمک های غیر نقدی وجود دارد

تهران (پانا) - میرزایی، رئیس پشتیبانی تدارکات اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور در انبار مهرآباد آموزش و پرورش برای ارسال کمک های غیر نقدی اعلام کرد ارسال کمک های شهر تهران بعد از استعلام از مناطق سیل زده و با هماهنگی هلال احمر و استانداری ها انجام می شود و این کمک ها همچنان ادامه دارد.

کد مطلب: ۹۱۱۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
میرزایی: به محض اعلام نیاز مناطق سیل زده بازهم امکان ارسال کمک های غیر نقدی وجود دارد

میرزایی، رئیس پشتیبانی تدارکات اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با پانا گفت: کمک های غیر نقدی که به استان لرستان و خوزستان برای مرحله چهارم ارسال می شود شامل 15 کامیون است و اجناس غیرنقدی شامل آب معدنی و آذوقه و مواد شوینده و همچنین البسه و کالاهای بهداشتی است. در واقع اقلام عموما شامل مواردی است که استان ها اعلام نیاز کرده اند. وی افزود: البته یک محموله دیگری هم داریم که شامل 10 چشمه سرویس بهداشتی است که 5 چشمه به استان لرستان و 5 چشمه به استان خوزستان ارسال می شود.
میرزایی با اشاره به اینکه اقلام ارسالی با هماهنگی استانداری ها و هلال احمر به مناطق سیل زده ارسال می شود، افزود: بر اساس هماهنگی که مدیر کل آموزش و پرورش تهران با آموزش و پرورش خوزستان و لرستان انجام داده اند قرار است اقلام در میان فرهنگیان توزیع شود اما اینکه آنجا براساس نیاز به فرهنگیان می دهند یا سایر افراد و اینکه بین چه افرادی توزیع شود تشخیص با مسئولین استان هاست.
رئیس پشتیبانی تدارکات اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در ارتباط با ارسال اقلام غیر نقدی دیگر گفت: ما آمادگی ارسال در دوره های مختلف را داریم ولی اینکه این ارسال باید ساماندهی شود و همچنین بحث تقسیم این اجناس فرستاده شده وجود دارد که باید ازدوستان استعلام کنیم و بعد محموله ها ارسال شود. در واقع می خواهیم فرصت برای توزیع این اجناسی که ارسال می شود وجود داشته باشد به همین دلیل با هماهنگی خود استان محموله ها ارسال می شود و اگر اعلام کنند آمادگی ارسال داریم.
میرزایی در ارتباط با کمک های دیگر اداره کل آموزش و پرورش تهران به مناطق سیل زده گفت: یکی دیگر از کارهایی که در آموزش و پرورش برعهده ذاتی ماست، بحث آموزش بچه های پایه دوازدهم است. در حال حاضر کل پایه دوازدهم شهرستان پلدختر را جمع آوری کرده ایم و در آن مدرسه شبانه روزی مشغول ادامه تحصیل هستند. پخت شبانه روزی غذا را شهر تهران برعهده گرفته است و همچنین مدرس هایی را اعزام کرده که انشاله دانش آموزانی که پایه دوازهم امتحان نهایی دارند را به نتیجه برسانیم. همچنین با توجه به مشکلاتی که سیل برای خانواده ها ایجاد کرده است، مشاورینی اعزام کرده ایم تا با توجه به نیازی که دانش آموزان و خانواده های شان دارند با هماهنگی بهزیستی به اهالی آن منطقه خدماتی ارایه شود و این جدای از کمک های نقدی و غیرنقدی است که شهر تهران انجام می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار