حمایت های آموزش و پرورش شهر تهران از مناطق سیل زده ادامه دارد

تهران (پانا) - در ادامه طرح سیل مهربانی، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در چهارمین مرحله از ارسال کمک های غیر نقدی، تعداد 15 کامیون از کمک های غیر نقدی فرهنگیان و دانش آموزان تهرانی را به استان های سیل زده خوزستان و لرستان ارسال کردند. 

کد مطلب: ۹۱۱۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
حمایت های آموزش و پرورش شهر تهران از مناطق سیل زده ادامه دارد

فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش تهران با حضور در انبار مهرآباد آموزش و پرورش و بازدید از کمک های ارسالی گفت: ارسال کمک های غیرنقدی دانش آموزان و همکاران فرهنگی و اولیای دانش آموزان تهرانی در شرایطی انجام می شود که انبارهای این استان پر شده است و به همین دلیل با هلال احمر صحبت کرده ایم و کمک ها را مستقیما به همان مناطق آسیب دیده ارسال می کنیم. البته این اقدام با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش مناطق آسیب دیده و فرمانداری ها در حال انجام است.
فولادوند در ارتباط با هدایای نقدی نیز گفت: بخشی از هدایای نقدی مستقیم به دست سیل زدگان می رسد و بخشی هم شامل تهیه نیازمندی هایی است که باید از بازار تهیه شود و پیش درآمد آن بررسی و احصا نیازها و اولویت آنهاست.
مدیرکل آموزش و پرورش تهران بخش سوم کمک ها را شامل خدمات مشاوره ای برشمرد و افزود: آنچه مهم است این است که متناسب با ماموریت ما خدمات آموزشی و مشاوره ای را نیز توانسته ایم ارایه کنیم. تلاش ها و کوشش های خوبی انجام شده تا کمک داوطلبانه همکاران مان در این بخش ها نیز به مناطق سیل زده برسد. برگزاری کلاس های جبرانی برای دانش آموزان پایه دوزاردهم و متوسطه دوم و مشاوره های بالینی خانواده ها و دانش آموزان از جمله خدمات ارزشمندی است که در حال انجام است.
فولادوند افزود: تمامی این خدمات با این نیت انجام می شود که بتوانیم به نوعی در جبران آسیب مناطق سیل زده مثمر ثمر باشیم. وی در ارتباط با حمایت از دانش آموزان استثنایی مناطق سیل زده و طرح هایی که بصورت خاص برای این دانش آموزان در نظر گرفته شده گفت: علی رغم اعلام آمادگی ما در راستای اعزام دانش آموزان استثنایی و نگهداری آنها به مدت 45 روز در تهران، متاسفانه استقبالی از سوی استان های سیل زده نشد. همچنین برای تهیه داروهای مورد نظر دانش آموزان استثنایی اعلام آمادگی کردیم. تا اندازه ای با هماهنگی دانشگاه های علوم پزشکی استان هایی که اعلام نیاز کرده اند و لیست داروها را داده اند، داروها را تهیه کردیم. در نهایت تصمیم گرفته شد در کنار این کار برای دانش آموزان استثنایی مناطق سیل زده یک اردوی سه یا چهار روزه ای برای تابستان ترتیب دهیم تا دین مان را به این دانش آموزان ادا کرده باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار