کاربن بر روی صحنه جشنواره تئاتر دانشگاهی می رود

تهران (پانا) - نمایش «کاربن» به کارگردانی و نویسندگی عرفان غفوری صنعتی در بیست و دومین جشنواره تئاتر دانشگاهی اجرا می شود.

کد مطلب: ۹۱۱۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کاربن بر روی صحنه جشنواره تئاتر دانشگاهی  می رود

به گزارش روابط عمومی، عرفان غفوری صعنتی دانش آموخته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره در تازه‌ترین فعالیت خود نمایش «کاربن» را با موضوع مشکلات یک خانواده اجرا می‌کند.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است : خانواده ای تصمیم می گیرند پدر را حذف کنند و در ادامه برای تحقق این هدف داستان هایی را رقم می زنند.

عوامل نمایش عبارتند از: نویسنده و کارگردان: عرفان غفورى صنعتى، بازیگران: مصطفى لطیفى خواه، کسرا بنایى، نیما خطیب شاد، زهرا مهرابى، فاطیما بهار مست، پویان محمودى، گروه کارگردانى: احسان باغبان، شیرین کاظمیان، برنامه ریز: احسان باغبان، طراح صحنه: رضا بصیرزاده
مدیر صحنه: مهرداد عادلى، طراح نور: على کوزه گر، طراح لباس: شیدا زوارى، دستیار طراح لباس: لیلى جعفرى، طراح پوستر و بروشور: اردوان عباسیان
، موسیقى: پویا نوروزى، مهندسى صدا: پویان محمودى، مشاور مهندسی صدا: پویا نوروزى و عکاس: کیارش مسیبى.

کاربن که دو اجرای خود را روز ۱1 اردیبهشت در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران در سالن اصلی تالار مولوی خواهد داشت ، بعد از آن و به زودی اجراهای عمومی خود را آغاز خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار