مدیر آموزش و پرورش استثنایی خوزستان خبر داد:

اختصاص 122 میلیون تومان به دانش آموزان با نیازهای ویژه درگیر سیل در خوزستان

اهواز(پانا)-مدیرآموزش و پرورش استثنایی خوزستان از کمک 122 میلیون تومانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به دانش آموزان با نیاز های ویژه درگیر سیل در خوزستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۱۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 122 میلیون تومان به دانش آموزان با نیازهای ویژه درگیر سیل در خوزستان

علی ممبینی با بیان این مطلب افزود : به 61 نفر از دانش آموزان با نیاز های ویژه استان خوزستان در مدارس شهرهای حمیدیه، شاوور، شوش، بستان، شادگان، سوسنگرد، هویزه و اهواز که در جریان سیل اخیر محل سکونت آنها با آسیب جدی رو به شد، 122 میلیون تومان از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور اختصاص می یابد.

او همچنین از واریز مبلغ 320 میلیون تومان به حساب دانش آموزان با نیاز های ویژه خوزستانی خبر داد و گفت: در سال تحصیلی 98-97 با مساعدت سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور مبلغ 220میلیون تومان در قالب طرح خدمات حمایتی جهت تامین هزینه های درمان ، توانبخشی و خرید تجهیزات تخصصی توانبخشی به دانش آموزان با نیاز های ویژه استان خوزستان اختصاص یافت .

ممبینی افزود: علاوه بر این مبلغ، 100 میلیون تومان دیگر نیز با مساعدت اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان و از محل اعتبارات استانی برای پرداخت هزینه های درمانی دانش آموزان با نیازهای ویژه استان اختصاص پیدا کرد و به حساب آنها واریز شد.

او همچنین یادآور شد: امیدواریم در سال تحصیلی آینده نیز با اجرای طرح خدمات حمایتی پاسخگوی مشکلات درمانی ، کلینیکی، جراحی و پزشکی این دانش آموزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار