نشست مدیران مسئول عضو شورای راهبردی ارتباطات دفتر رئیس جمهوری با معاونت مطبوعاتی

تهران (پانا) - نشست مشترک مدیران مسئول مطبوعات و خبرگزاری های عضو شورای راهبردی ارتباطات دفتر رئیس جمهوری با معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۱۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست مدیران مسئول عضو  شورای راهبردی ارتباطات دفتر رئیس جمهوری با  معاونت مطبوعاتی

در این نشست پیشنهاد تشکیل کمیته صنفی برای رفع مسائل موجود در حوزه تامین کاغذ و زینک مطبوعات و اصلاح نرخ آگهی های دولتی به تناسب افزایش هزینه‌های سالیانه رسانه‌ها مطرح شد.
محمد خدادادی، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد، در این نشست حل مسئله رسانه ها برای تداوم حضور موثر جهت اطلاع‌رسانی عمومی به مردم را اولویت وزارت ارشاد دانست و گفت : اکنون لیست‌بندی رسانه‌ها مبنی بر میزان اثر بخشی و تیراژ برای اختصاص یارانه ها در دست اقدام است و گفت‌وگوهای مفصلی را با وزیر ارشاد و نمایندگان مجلس داشته‌ام تا هر چه سریعتر وضعیت تامین نیاز کالاهای اساسی مطبوعات برای انتشار معین شود.
فریدون وردی‌نژاد رئیس شورای راهبردی ارتباطات دفتر رئیس جمهور نیز با اشاره به عزم دولت برای حل مسائل مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: در ریاست جمهوری تا کنون جلسات متعددی برگزار شده است تا بتوانیم سازوکار معینی برای اقتصاد رسانه تدوین کنیم. حل مسائل موجود باید به قید فوریت با مشارکت و مشورت مطبوعات و سایر رسانه‌ها و وزارت ارشاد صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار