در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد

برگزاری اولین جلسه شورای عالی توسعه ترویج فرهنگ اقامه نماز

ایلام(پانا)-اولین جلسه شورای عالی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام اردیبهشت ۹۸ تشکیل گردید در این جلسه به وظایف شورا و برنامه های مندرج در آیین نامه ها تدوین شده و ابلاغی از طرف مقام عالی وزارت پرداخت شد

کد مطلب: ۹۱۱۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه شورای عالی توسعه ترویج فرهنگ اقامه نماز

اولین جلسه شورای عالی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام اردیبهشت ۹۸ تشکیل گردید در این جلسه به وظایف شورا و برنامه های مندرج در آیین نامه ها تدوین شده و ابلاغی از طرف مقام عالی وزارت پرداخت شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان و رئیس شورای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز استان با اشاره به غنی‌سازی اقامه نماز در مدارس گفت باید نماز درک شود تا با آگاهی و بصیرت بخشی به دانش آموزان اثرات مثبت خود را نشان دهد. وی افزود چه خوب است که معلمان عزیز در تمامی دوره های تحصیلی قبل از شروع درس ، اهمیت آن برای دانش آموزان اختصاص دهند.

رضایتی مدیر ستاد اقامه نماز استان نیز با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در حوزه نماز آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با آموزش و پرورش اعلام کرد و افزود در سال 98 دویست نشست با موضوع نماز برای معلمان خانواده ها و مدرسین ویژه خانواده پیش بینی شده است. جمالی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان این جلسه از ایستگاه‌های نقاشی با موضوع منحصرأ نماز خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار