بوسه عشق بر دستان ایثار

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در آیین سپاس معلم غافلگیر شد

تبریز ( پانا ) - آیین گرامیداشت و آغاز برنامه های هفته معلم همزمان در مدارس استان آذربایجان شرقی و بصورت پایلوت در هنرستان دکتر اکبریه ناحیه پنج تبریز باحضور ئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۱۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در آیین سپاس معلم غافلگیر شد

جعفر پاشایی در این آیین ابراز داشت: « باید فرا رسیدن روز معلم را به یک جامعه ی گسترده 130 هزار نفری فرهنگی اعم از معلمین مدارس دولتی، غیر دولتی، بازنشستگان فرهنگی، دانشجو معلمان و آموزش دهندگان سوادآموزی تبریک گفت و از خدمات طاقت فرسا و دلسوزانه معلمان عزیز در قدردانی کرد و از بابت همه کوتاهی ها و نارسایی ها، کمبودها و عدم توجه ها بعنوان نماینده وزیر در دستگاه تعلیم و تربیت استان صمیمانه عذرخواهی کرد».

وی رضایتمندی عمومی قشر فرهنگی را کانون توجه مسئولان دستگاه تعلیم و تربیت عنوان کرده و گفت: « زیرساخت های رفاهی و خدماتی برای معلمان و خانواده های آنان در اولویت برنامه ها بوده است».

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به آمار سیستم آموزشی استان گفت: « در استان 41 هزار همکار شاغل در مدارس دولتی در 39 ناحیه و منطقه برای بیش از 750 هزار نوآموز و دانش آموز خدمات اموزشی و پژوهشی و تربیتی در بیش از 8 هزارمرکز آموزشی شهری و روستایی ارائه می دهند».

پاشایی اذعان داشت: «دستگاه تعلیم و تربیت استان در 6 سال گذشته با بکارگیری جهت گیری های سند تحول بنیادین و سیاست های کشوری و حمایت استاندار و نماینده ولی فقیه در استان، تکریم شان و منزلت معلمان را مورد توجه قرا داده است».

وی تصریح کرد: « آنچه در سنوات قبلی و امسال در سطح ستاد گرامیداشت مقام معلم بوده تلاش برای جامعه محور بردن و گفتمان سازی مقوله سپاس و قدردانی از معلمان و تکریم منزلت در ابعاد مختلف است».

گفتنی است در این آیین که معلمان دوران ابتدایی مدیرکل اموزش و پرورش آذربایجان شرقی دعوت شده بودند در اقدامی زیبا و غافلگیرانه بعد از چندین دهه با پاشایی دیدار کردند و مدیر کل بوسه سپاس را نثار دستان پر مهر معلمانش کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار