نخستین المپیاد داستان کوتاه دبیران غرب کشور در سنندج برگزار شد

سنندج(پانا)-نخستین المپیاد داستان کوتاه دبیران منطقه غرب کشور با حضور هشت استان و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۱۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
نخستین المپیاد داستان کوتاه دبیران غرب کشور در سنندج برگزار شد

المپیاد داستان کوتاه دبیران دوره متوسطه با مشارکت معلمان هشت استان منطقه غرب کشور شامل نمایندگانی از استان های آذربایجان غربی، ایلام، خوزستان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و همدان در سالن جلسات باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد.

مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان، در حاشیه اختتامیه این آیین اظهار داشت: المپیاد داستان کوتاه امسال بر عکس سال گذشته که برای دانش آموزان استان برگزار شد؛ مخاطبان آن دبیران هشت استان غربی کشور هستند.

نامدار افزود: در مرحله اولیه فراخوان ابلاغ و شیوه نامه برای استان ها ابلاغ شد و در هر استان کارگاه های داستان نویسی برای دبیران برگزار شد و پس از آموزش، افراد صاحب قلم آثارشان را برای داوری به استان خود ارسال کردند.

وی گفت: پس از بررسی توسط داوران در استان های مورد نظر از هر استان پنج اثر به دبیرخانه اصلی در استان کردستان ارسال شد که آثار برتر معرفی و در کتابی با عنوان « فصلی از زاگرس » چاپ شده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: در این کتاب داستان های برگزیده هشت استان شرکت کننده و همچنین داستان هایی دیگر که قابلیت چاپ داشته اند به چاپ رسیده و امروز در این ایین از آن رونمایی شد.

در ادامه این آیین از برگزیدگان المپیاد داستان کوتاه دبیران منطقه غرب کشور تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار