تایید فوت 3 تن در حادثه ریزش تونل آزادراه تهران شمال

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان اورژانس کشور از ریزش تونل در آزادراه تهران-شمال خبر داد و گفت 3نفر در این حادثه فوت کردند.

کد مطلب: ۹۱۱۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تایید فوت 3  تن در حادثه ریزش تونل آزادراه تهران شمال

ساعت 12:50 سخنگوی سازمان اورژانس کشور از فوت سه نفر در حادثه ریزش تونل در کارگاه آزادراه تهران-شمال خبر داد و گفت: ۱۱ نفر متاثر از این حادثه بودند که سه نفر تا این لحظه در این حادثه خود را از دست داده‌اند.

وی همچنین گفت: پنج نفر دیگر به مراکز درمانی منتقل شدند که دارای سوختگی بین ۶۰ تا ۱۰۰ درصد بودند.

خالدی با بیان اینکه سه نفر نیز دچار مشکلات تنفسی شده بودند و در محل حادثه درمان شدند گفت: نیروهای امدادی اورژانس همچنان در محل حادثه حضور دارد چرا که ممکن است همچنان افرادی در این تونل محبوس باشند.

11:20 مجتبی خالدی،سخنگوی سازمان اورژانس کشور در این باره به پانا گفت: در پی حادثه ریزش تونل در آزادراه تهران - شمال، تا این ساعت یک نفر جان خود را از دست داده و 3 نفر بعد از اقدامات اولیه به مرکز درمانی انتقال یافتند که حال عمومی آنها مساعد است.

بر این اساس، پنج نفر با سوختگی از سوی بالگرد اورژانس کرج به بیمارستان مدنی منتقل شدند که سه نفر از آنها با درجه سوختگی 75- 80 و 100 هستند که طبق گفته شاهدان 2 نفر هنوز زیر آوار ریزش حبس هستند.

10:30 مجتبی خالدی درباره جزئیات ریزش تونل در آزادراه تهران-شمال به پانا گفت: این حادثه حدود ساعت ۸:۵۸ دقیقه امروز (سه‌شنبه) در حوالی سیاه‌بیشه، قبل از پل زنگوله، تونل البرز در آزادراه تهران-شمال رخ داد.

وی افزود: در این حادثه تا این لحظه ۳ نفر بعد از اقدامات اولیه به مرکز درمانی انتقال یافتند، از ۸ نفر محبوس در تونل ۳ نفر با سوختگی ۷۵- ۸۰ و ۱۰۰ درصد توسط بالگرد اورژانس کرج به بیمارستان مدنی منتقل شدند و همچنان ۵ نفر زیر آوار ریزش حبس هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار