دیدار اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد

یزد (پانا) - اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار و برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم را تشریح نمودند.

کد مطلب: ۹۱۱۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد

دراین دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با گرامیداشت هفته معلم به خصوصیات بارز اخلاقی و شخصیت شهید مطهری (ره) اشاره کرد و ایشان را یک الگوی کامل برای فرهنگیان و معلمان جامعه اسلامی دانست.

" آیت الله ناصری " افزود: استاد مطهری اسوه علم و دانش، تربیت و اخلاق است و آثار عظیمی که از ایشان بر جای مانده بسیار ارزشمند،پرمحتوا و سازنده است.

وی با اشاره به اینکه این شخصیت بزرگ می تواند برای همه الگو باشد و از آن درس بگیریم افزود : کتابهای استاد شهید مطهری (ره) برای دانش آموزان و بویژه فرهنگیان خلاصه شود تا آن ها را مطالعه کنند و با مسائل آن آشنا شوند.

امام جمعه یزد افزود: در آموزش و پرورش باید دین مداری دانش آموزان تقویت شود و از توجه بیش از حد به حفظیات پرهیز شود و تفکر، تعقل و اندیشه ورزی جایگزین آن شود .

درابتدای این نشست نیز مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گزارشی از برنامه های هفته معلم را ارئه کرد و گفت :برنامه های این هفته از روزپنج شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه با غبارروئی گلزار شهدای معلم و ادای احترام به ۱۲۴ شهید فرهنگی استان آغاز و با برپائی مراسم تجلیل از معلمان در شهرستانها ، مناطق و مدارس ادامه می یابد.

"عباسعلی دانافر" برگزاری مسابقات قرآنی ویژه فرهنگیان، برگزاری جلسات اندیشه ورزی آشنایی با اندیشه های استاد شهید مرتضی مطهری، تجلیل معلمان توسط شوراهای دانش‌آموزی و انجمن اولیا و مربیان در کلیه مدارس استان ، اجرای برنامه سپاس از معلم در همه مدارس استان ، اجرای برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی و برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های معلمان در زمینه‌های علمی، پژوهشی، هنری را از برنامه های این هفته اعلام کرد.

گفتنی است در این دیدارکه فرمانده سپاه الغدیر استان نیز حضور داشت به مناسبت بزرگداشت مقام معلم از دکتر دانافرمدیرکل آموزش و پرورش به عنوان نماینده معلمان استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار