در گفت‌وگو با پانا

کاظم اولیایی: انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت استقلال بهترین اتفاق ممکن بود

تهران (پانا) – مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت استقلال تهران پس از برکنار وینفرد شفر دفاع کرد.

کد مطلب: ۹۱۱۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
کاظم اولیایی: انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت استقلال بهترین اتفاق ممکن بود

کاظم اولیایی در گفت‌وگو با پانا درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال تهران گفت: به نظرم حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت استقلال بهترین اتفاق ممکن بود و من از آن دفاع می‌کنم. مجیدی کسی بود که در کنار آبی پوشان بود و بیشتر از هر کس دیگر به وضعیت آنها اشراف داشت.

وی ادامه داد:ضمن اینکه او خودش برای مدیران استقلال شرط گذاشته که به صورت موقت در کنار تیم است، فرهاد بهتر از هر کسی می‌داند که برای حضور در استقلال نیاز به تجربه بالا دارد و هنوز خیلی زود است که به سمت آن برود. مجیدی فوتبالیست بزرگی بوده و برای استقلال زحمات زیادی کشیده است و امیدوارم در آینده بتواند در قامت سرمربی بهترین روزها را برای آبی پوشان پایتخت رقم بزند.

مدیرعامل اسبق استقلال در مورد برکناری وینفرد شفر از استقلال عنوان کرد: برکناری شفر هم با تصمیم هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه انجام شده و به طور حتم تمام جوانب را سنجیده‌اند. اما مهم‌ترین مشکلی که استقلال با آن دست به گریبان خواهد بود، قرارداد سنگین این مربی است. این مربی برای فصل آینده استقلال قرارداد سنگین دارد و امیدوارم که این موضوع مسالمت‌آمیز حل و فصل شود. وگرنه در وضعیت نامساعد اقتصادی فعلی، باشگاه استقلال باید تاوان زیادی به شفر بدهد که منطقی نیست.

اولیایی تاکید کرد: متأسفانه مدیران وقت استقلال در آن زمان یک اشتباه بزرگ کردند و آن هم بستن قرارداد یک‌طرفه با این مربی بود. وقتی مدیران در فوتبال ایران سلیقه‌ای انتخاب می‌شوند این مسائل دور از انتظار نیست.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در پایان گفت: دو تیم استقلال و پرسپولیس سرمایه‌های فوتبال ایران هستند و هواداران زیادی دارند، این هواداران می‌تواند نقش زیادی در امور اجرایی استقلال داشته باشند اما هیچ زمانی از آن‌ها استفاده نمی‌کنند. این دو باشگاه حتی می‌توانند از هواداران خود استفاده‌های خوبی کنند و آن‌ها را در انتخاب مدیرعامل شریک بدانند اما مدیران سلیقه‌ای انتخاب می‌شوند و هواداران هم نقشی ندارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار