همایش تکریم از خیر مدرسه‌سازمرتضی رفیعی

شهرری(پانا) - همایش تکریم مرتضی رفیعی تهرانی، خیر مدرسه‌ساز دکتر و پدر مرحومه نیلوفر رفیعی تهرانی، با حضور معاونان وجمعی از کارشناسان اداره آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری در سالن فدک برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۱۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
همایش تکریم از خیر مدرسه‌سازمرتضی رفیعی

ثریا واحدی، مدیر آموزشگاه نیلوفر رفیعی، گفت:خیران مدرسه‌ساز، نیکوکارانی هستند که با هدف ساختن مدرسه‌های جدید و نیز بازسازی، بهسازی و تجهیز مدارس موجود باری سنگین را بردوش می کشند و حرکتی سازنده و پویا را به عنوان نهادی مردمی و دلسوز سامان داده‌اند.
او در ادامه گفت: در حال حاضر حدود 4 هزار پروژه نیمه‌تمام آموزشی در سطح کشور وجود دارد که بین 30 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند. خیران محترم می توانند تکمیل این پروژه ها مشارکت نمایند. این پروژه ها مشابه سایر پروژه های خیری به نام خیرین محترم نامگذاری خواهند شد.

واحدی افزود: در این همایش نمایشگاه دست‌ساخته‌های دانش‌آموزان به نمایش گذاشته شده است و از رتبه‌های برتر طرح جابر، اولیا فعال و نمونه، دانش‌آموزان برتر آموزشی، برگزیدگان مسابقات فرهنگی و هنری، مسابقات قرآن، کتابخوانی، ورزشی و کلیه دانش‌آموزانی که در ستادهای اقامه نماز، حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر مشارکت داشته‌اند و همچنین اعضای شورای دانش‌آموزی قدردانی می‌شود.

/خبرنگار:مریم ترکمان/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار