رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های تهران: 70 پروژه خیرساز در حال احداث است

اسلامشهر(پانا) - رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران از تعهد خیرین مدرسه‌ساز با مبلغی بالغ ‌بر ۲۰۰ میلیارد تومان برای احداث مدارس جدید در سطح استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۱۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های تهران: 70 پروژه خیرساز در حال احداث است

سید هادی موجانی در نهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان اسلامشهر که با حضور فرماندار اسلامشهر و خیرین مدرسه‌ساز در سالن تالارالماس بخش احمدآباد مستوفی بیان کرد: مدرسه‌سازی عبادتی است که خداوند توفیق آن را به خیرین عنایت کرده تا با گذشتن از مال و اعتبار و دارایی‌های مادی خود بتوانند درراه رضای خدا و کمک به گسترش تعلیم و تربیت آینده‌سازان این سرزمین خدمتی کنند.

او افزود: مجمع خیرین مدرسه‌ساز در سال ۷۴ با هشت خیر در استان تهران فعالیت خود را آغاز کرد و امروز بعد از گذشت بیست و چهار سال این مجموعه توانسته سرمنشأ امور خیری در جهت رفع کمبودها و نیازهای فضاهای آموزشی در اقصی نقاط کشور ‌شود.

او از تعهدخیرین مدرسه‌ساز برای احداث مدارس جدید در سطح شهرستان‌های استان تهران با مبلغی بالغ ‌بر ۲۰۰ میلیارد تومان نیز خبر داد.

موجانی بیان کرد: بزرگ‌ترین خیرین مدرسه‌ساز، دانش آموزان اسلامشهری هستند که توانستند با پس‌انداز کردن پول‌های توجیبی خود یک مدرسه را با هزینه‌ای بالغ‌بر ۷۰۰ میلیون تومان برای نخستین بار در کشور و در این شهرستان احداث و آماده بهره‌برداری کنند.

او با اشاره به فعالیت‌های خیرین مدرسه‌ساز گفت: امروز فرهنگ مدرسه‌سازی توسط خیرین در سطح کشور گسترش‌یافته است و روزبه‌روز بر تعداد خیرین افزوده می‌شود که امید است بتوانیم با همکاری خیرین باری از دوش دستگاه تعلیم و تربیت برداریم.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان تهران خاطرنشان کرد: امسال بیش از ۷۰ پروژه خیرساز در سطح شهرستان‌های استان تهران در حال احداث است و با روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، تعداد قابل‌توجهی برای سال تحصیلی آینده آماده افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار